ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

آموزش کاشت ناخن با پودر

آموزش کاشت ناخن با پودر

آموزش کاشت ناخن با پودر

کاشت ناخن با پودر یکی از مهم ترین تکنیک ها در زمینه کاشت ناخن می باشد. ناخن های زیبا و مرتب آرزوی هر خانمی است. امروزه خدمات زیبایی ناخن بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است. روش های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارد. یکی از ساده ترین و پرطرفدار ترین روش ها، کاشت ناخن پودری است. که تنها با تهیه وسایل مورد نیاز و در چند مرحله ساده میتوانید ناخن های زیبا داشته باشید. در ادامه برای آموزش کاشت ناخن پودری و آشنایی با وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن با پودر با بازرگانی گلارا همراه باشید.

وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن با پودر

آشنایی با انواع پودر کاشت ناخن

در کاشت ناخن پودری انواع مختلفی از پودر اکریلیک وجود دارد، که کاربردهای مختلفی دارند:

پودر کلیر یا سفید

پودری سفید رنگ که پس از ترکیب شدن با محلول لیکوئید ناخن، به رنگ شیشه ای و بی رنگ تبدیل می شود. این نوع پودر به دلیل بی رنگ بودن، قدرت پوشانندگی و کاور کردن را ندارد و سطح زیرین را با تمام جزئیات نشان می دهد.

این نوع پودر اغلب برای پوشاندن کاشت هایی استفاده می گردد که مایل باشید جزئیات نمایش داده شوند و تغییر رنگ نیز نداشته باشند، اما سطح ناخن صاف و صیقلی باشد. مثلا در لایه آخر در کاشت گریم که وظیفه یکدست کردن سطح و ایجاد قوس را دارد استفاده می شود.

پودر صورتی یا نچرال

پودری به رنگ صورتی ملایم که پس از ترکیب شدن با محلول لیکوئید ناخن و پولیش شدن، شفاف می شود و رنگ صورتی ملایمی به خود می گیرد. پودر PINK ناخن برای کاشت های ساده و حفظ نمای طبیعی ناخن استفاده میشود. البته این را باید در نظر بگیرید که خاصیت پوشانندگی ندارد و سطح زیرین کار را با جزئیات نشان می دهد. با زدن این نوع پودر رنگ ملایم صورتی و طبیعی به کاشت داده می شود.

پودر کاور

این نوع پودر همانطور که از نامش پیداست پوشانندگی و کاور بالایی دارد و پس از ترکیب شدن با لیکوئید ناخن و پولیش شدن، حالت غیر شفاف دارد و کاملا روی ناخن را کاور میکند و اجازه نمی دهد جزئیات سطح زیرین ناخن دیده شود. پودر کاور به سه دسته هلویی، کرم و صورتی نقسیم می شوند. زمانی که لازم است جزئیات سطح زیرین ناخن غیر قابل دید باشد و پوشانده شود، از پودر کاور استفاده می کنند.

پودر رنگی

در تمام تناژهای رنگی این پودر وجود دارد و معمولا برای طراحی و دیزاین ناخن استفاده می شود. پودر رنگی کاشت ناخن از نظر کارایی کاملا مشابه پودر اکریلیک می باشد.

کاشت ناخن با پودر رنگی

آموزش مرحله به مرحله کاشت ناخن با پودر

کاشت ناخن با پودر، پایه آموزش کاشت ناخن است. با گذشت زمان روش های جدیدتری برای کاشت ناخن، در کنار این روش قرار گرفت. کاشت ناخن با پودر به دو روش کاشت با تیپ و کاشت با فرمر انجام می شود. که در ادامه به توضیح آن ها میپردازیم:

مرحله ی اول: زیر سازی و مانیکور

مهمترین مرحله در کاشت پودری ناخن برای داشتن نتیجه ای مطلوب، مانیکور و زیرسازی (آماده کردن صدف ناخن برای موادگذاری) می باشد. که باید با دقت زیاد و به صورت صحیح انجام شود.

اولین مرحله برای زیرسازی ناخن، مانیکور خشک یا مانیکور روسی است. با استفاده از عقب زن و نیپر ناخن ، کوتیکول های دور ناخن (پوست اضافه اطراف ناخن) را بردارید. توجه داشته باشید که با عقب زن به صدف ناخن فشار وارد نکنید و فقط فشار به پوست های اضافه اطراف ناخن وارد شود. عقب زن را بصورت شیب دار در دست بگیرید و از یک گوشه ناخن، آرام آرام پوست ها را عقب بزنید. از سوهان برقی با سرسوهان شنی یا سرسوهان مانیکور برای برداشتن کوتیکول ها از روی سطح صدف ناخن استفاده کنید.

>> توجه داشته باشید که وقتی مهارت شما در مانیکور به قدر کافی برسد می توانید مرحله استفاده از عقب زن را حذف کنید و با همین سرسوهان مانیکور بخش مرزی پوست را از سطح ناخن جدا کنید.

در مانیکور خشک یا روسی باید پوست های اضافه ای که در طول کار از سطح ناخن جدا شده اند را با استفاده از نیپر به آرامی جدا کنید.

در این مرحله از زیرسازی باید خراش های سطحی روی ناخن ایجاد کنید. توجه داشته باشید که هدف از خراش دادن ناخن، نازک کردن صدف ناخن نیست. بلکه باید صدف ناخن را از هر گونه چربی پاک کنید. تا در مرحله موادگذاری، مواد کاشت کاملا روی سطح ناخن بچسبد و کنده نشود.

>> به یاد داشته باشید که مراحل زیر سازی کاشت ناخن را به درستی انجام دهید.

حال نوبت به استفاده از ضد قارچ رسیده است. در طول مرحله مانیکور، ملتهب و زخم شدن پوست مشتری اتفاقی طبیعی است. بنابراین برای جلوگیری از عوارض کاشت ناخن و ایجاد عفونت های قارچی، استفاده از ضد قارچ اجباری است. برای اطمینان بیشتر ضد قارچ را روی کل صدف ناخن بزنید.

یکی از شایع ترین عوارض کاشت ناخن که باعث ناراحتی بسیاری می شود، قارچ ناخن دست بعد از کاشت می باشد. با استفاده از ضدقارچ، از عفونت های قارچی جلوگیری کنید.

کاشت ناخن با پودر

مرحله ی دوم: تیپ گذاری

بعد از زیرسازی و مانیکور نوبت به تیپ گذاری می رسد. در مرحله تیپ گذاری اول باید سایز مناسب تیپ را متناسب با اندازه ناخن خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تیپ نباید از اندازه ناخن شما بزرگتر و یا کوچکتر باشد. در صورتی که تیپ با سایز مناسب، برای ناخن خود پیدا نکردید میتوانید از تیپی که فقط کمی از ناخن شما بزرگتر است، استفاده کنید و با سوهان کشی اطراف آن را جمع کنید.

روی قسمت پایینی تیپ که نازک تر است (همان قسمتی که تیپ باید روی ناخن بنشیند)، چسب مخصوص بزنید و تیپ را روی سطح ناخن بچسبانید. برای راحتتر چسباندن تیپ و جلوگیری از ایجاد هواگرفتگی زیر تیپ، آن را عمود به صدف ناخن نگه دارید و به آرامی روی ناخن بخوابانید. بسته به نوع چسب 20 ثانیه تا 2 دقیقه زمان لازم دارید تا چسب خودش را بگیرید، سپس آن را رها کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان تیپ را روی ناخن فشار ندهید. تیپ را متناسب با سلیقه مشتری با کاتر کوتاه کنید.

کاشت ناخن با پودر

مرحله ی سوم: مواد گذاری

بعد از چسباندن تیپ روی ناخن، نوبت به مواد گذاری می رسد. مجددا کمی ضدقارچ و بعد از آن پرایمر روی سطح ناخن بزنید. در کاشت ناخن پرایمر مانند چسب عمل میکند و باعث چسبیدن مواد کاشت به روی سطح ناخن می شود. عدم استفاده از پرایمر ناخن باعث هوا گرفتگی کاشت و یا کنده شدن مواد از روی ناخن می شود. (برای خرید پرایمر غیر اسیدی ناخن کافیست از سایت گلارا اقدام به خرید نمایید)

بعد از انتخاب پودر مناسب و ترکیب آن با محلول لیکوئید ناخن، با قلم مناسب شروع به موادگذاری کنید؛ می توانید برای تثبیت تیپ به ناخن با خرید گیره قالب پلی ژل این کار را به آسانی انجام دهید. توجه داشته باشید که مواد را خیلی نازک روی ناخن نگذارید. چون علاوه بر هوا گرفتن، در مرحله سوهان کشی کل مواد تراشیده می شود. مواد زیاد هم باعث هوا گرفتگی و هم ضخیم شدن ناخن می شود و مجبور به سوهان کشی طولانی مدت می شوید. از سوی دیگر با سوهان کشی زیاد ممکنست ناخن مشتری آسیب ببیند و کاشت نامرغوبی به همراه دارد.

5 نظر در “آموزش کاشت ناخن با پودر

  1. karimian-98 گفت:

    کاشت ناخن به صورت پودر از روش های قدیمی کاشت هستش .. مرسی از مقاله خوبتون

  2. diana-liam گفت:

    قبل کاشت ناخن امکانش هست صدف ناخن خراشیده نشه؟

    1. ghomlaghi گفت:

      برای کاشت ناخن باید مانیکور و خراشیدن ناخن برای قرار گرفتن مواد روی سطح ناخن لازم است .. این کار باید با دقت انجام شود تا ناخن آسیب نبیند

  3. diana-liam گفت:

    در این نوع کاشت از فرمر ناخن هم می توانیم استفاده کنیم؟

    1. ghomlaghi گفت:

      بله می توانید با خرید فرمر ناخن، کاشت را انجام دهید.. برای اطلاعات بیشتر مقاله ” آموزش کاشت با فرمر ناخن ” را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید