ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

آموزش لاک ژل زدن در خانه

آموزش لاک ژل زدن در خانه

آموزش زدن لاک ژل

بسیاری از بانوان علاقه دارند تا در منزل خودشان به زیبایی ناخن و مراقبت از آنها برسند و زمانی برای رفتن به آرایشگاه را ندارند این مقاله مناسب همین عزیزان است؛ ما قصد داریم تا در این مقاله به شما نحوه لاک ژل زدن در خانه را به شما آموزش دهیم پس تا آخر همراه ما باشید. نحوه لاک ژل زدن قلق های خاص خود را دارد، اگر به دنبال این قلق ها و آموزش لاک ژل زدن در خانه در کمترین زمان هستید این مقاله از سایت فروشگاهی گلارا به شما پیشنهاد می دهیم.

وسایل مورد نیاز برای لاک ژل زدن در خانه

لاک ژل در خانه

آموزش لاک ژل زدن روی ناخن طبیعی

۱. برای ژلیش ناخن در خانه ابتدا باید ناخن ها را مانیکور کنید. به این صورت که اول اندازه و طول ناخن را در نظر بگیرید. مثلا اگر علاقه دارید ناخن های کوتاه داشته باشید، با سوهان برقی، سر سمباده ای با درجه کمی بیشتر، طول ناخن ها رو کوتاه کنید.

۲. بعد از استفاده سوهان برقی با سوهان دستی یا بافر ناخن، فرم دلخواه ناخن را انتخاب کنید. (چهارگوش، بیضی، بادومی، گلدونی و..) سطح روی ناخن را به وسیله بافر، صیقل دهید و درخشش ناخن رو از بین ببرید.

۳. پودرهای اضافه روی دست و ناخن ها که بر اثر سوهان کشی باقی مانده را به کمک براش ناخن تمیز کنید. در صورت تمایل دستان خود را شسته و خشک کنید.

۴. کوتیکول ناخن (پوست اضافه اطراف ناخن) را به کمک قیچی مانیکور که مخصوص کوتیکول می باشد، قیچی کنید. باید تمامی زائده های دور ناخن رو جدا کنید. فقط حواستان باشد این کار را با دقت انجام دهید تا پوست دستتان کنده و زخم نشود!

۵. لاک پایه یا بیس کات ناخن را به صورت یک لایه بسیار نازک به اندازه یک سر سوزن و کمی فاصله از کوتیکول ناخن بزنید. سپس دستان خود را بمدت 30 ثانیه درون دستگاه یووی ال ای دی قرار دهید، تا بیس کات شما خشک شود.

۶. لاک ژل دلخواه و مورد علاقه تان که رنگ آن را دوست دارید انتخاب کنید و با دقت و کمی فاصله از کوتیکول روی سطح ناخن بزنید. دقت داشته باشید که این کار را تمیز انجام دهید و به اطراف ناخن نزنید. سپس دستان خود را بمدت 30 الی 60 ثانیه درون دستگاه uv led قرار دهید، تا ژلیش شما فیکس و خشک شود. (این مرحله ٢ بار تکرار شود: یک لایه نازک لاک ژلیش سپس خشک کردن درون دستگاه)

۷. تاپ کات ناخن را بصورت یک لایه نازک، با فاصله مناسب از پوست اطراف ناخن بزنید و 30 الی 60 ثانیه درون دستگاه خشک کنید.

۸. در مرحله آخر یک پد یا تکیه ای پنبه به محلول کلینزر ناخن اغشته کنید و روی ناخن بکشید. بعد اطراف ناخن رو با روغن کوتیکول چرب کنید و ماساژ دهید.

امیدواریم تا این مرحله اجرای لاک ژل در خانه را به راحتی آموخته باشید، زیرا سعی کردیم تا به راحتی و واضح تمامی مراحل را برای شما شرح دهیم؛ خوشحال می شویم تجربیات خود را در زمینه لاک ژل زدن در خانه با ما در میان بگذارید..

لاک ژل زدن در خانه

مدت زمان ماندگاری لاک ژل چقدر است؟

لاک ژل ماندگاری بسیار طولانی نسبت به لاک های معمولی دارد چون از مواد و محلول های بسیار قوی برای ساخت آن استفاده می شود و بسیار مقاوم هستند. ماندگاری این نوع لاک ژل 30 الی 45 روز است و مناسب برای افرادی است که وقت کافی برای هر روز رسیدگی به لاک خود را ندارند. لاک ژل های میکس کوکو و مائورا که در سایت فروشگاهی گلارا در انواع رنگ بندی و حجم وجود دارد از بهترین های برند لاک ژل در ایران است که کیفیت بالایی نیز دارد و می توانید از همین سایت این محصولات را بررسی و در صورت تمایل خرید نمایید.

چگونه لاک ژل خود را ترمیم کنیم؟

اگر لاک ژل شما شکسته است یا خراب شده نگران نباشید! ما یک مقاله جداگانه جهت ترمیم ژلیش ناخن نوشته ایم که به راحتی با مطالعه این مطلب در خانه میتوانید مراحل ترمیم را انجام دهید.

برای مطالعه بیشتر در رابطه با آموزش مانیکور و پدیکور ناخن در خانه می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

4 نظر در “آموزش لاک ژل زدن در خانه

  1. پروانه نمازی گفت:

    یکی از بهترین ها هستین ، هم محصولاتتون با کیفیت بودن و هم با حوصله راهنمایی کردین حین خرید. واقعا خسته نباشین

    1. ادمین سایت گفت:

      خیلی ممنونم. خوشحالم که راضی بودید

  2. ملیکا گفت:

    من چندسال متوالیه که دستگاه سان 3 رو از شما خریداری میکنم. انقد خوبه که واقعا نه دستگاهمو عوض میکنم نه از جای دیگه خرید میکنم

    1. ادمین سایت گفت:

      ممنونیم از شما بابت اعتمادتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید