ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

انواع لاک ژل ناخن با تنوع رنگبندی و کیفیت بالا

انواع لاک ژل ناخن با تنوع رنگبندی و کیفیت بالا

معرفی انواع لاک ژل باکیفیت

همه خانم هایی که دوست دارند لاک ناخن هایشان دوام، ماندگاری بالا و درخشندگی داشته باشد و در عرض چند ثانیه کاملا خشک شود می توانند از انواع لاک ژل ناخن استفاده کنند. زیبایی و دوامی که لاک ژل ها دارند اصلا قابل مقایسه با لاک های معمولی نیست. از لاک ژل ها می توان برای کاشت و هم برای کاور ناخن استفاده کرد. با خرید لاک ژل ناخن از گلارا می توانید بدون نگرانی و بدون مراجعه به سالن های زیبایی در خانه، ناخن های خود را زیباتر کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع لاک ژل ناخن آشنا کنیم، همراه ما باشید.

لاک ژل چیست؟

لاک ژل نوعی لاک است که در مواد تشکیل دهنده آن از ژل اکرلیک استفاده شده است. این نوع از مواد در مجاورت هوا خشک نمی شوند و برای خشک کردن آن ها باید از دستگاه لاک خشک کن استفاده کرد. به دلیل عدم خشک شدن بدون دستگاه گزینه بسیار خوبی برای دیزاین و طراحی ناخن نمی باشد. (خرید دستگاه یووی ال ای دی)

لاک ژل ها نسبت به لاک های معمولی دوام و ضخامت بیشتری دارند به همین دلیل باعث افزایش مقاومت ناخن می شوند. استفاده از لاک ژل یا ژلیش کردن ناخن باعث می شود کسانی که ناخن هایشان در حالت معمولی ترک می خورد یا کنار انگشتانشان بریده و پوسته پوسته می شود درمان شود. لاک ژل برای خانم های شاغل و خانم هایی که فرصت کافی برای رسیدن به زیبایی خود ندارند گزینه مناسبی است.

انواع لاک ژل

لاک ژل ها دارای انواع رنگ و مدل هستند که در بازار هر روزه برند های جدید و با مدل هایی متفاوت تر از قبلی ها لاک ژل تولید می کنند. جذابترین و جدیدترین لاک ژل هایی که در سایت فروشگاهی گلارا موجود است عبارتند از:

انواع لاک ژل ناخن مدل کهکشانی

لاک ژل کهکشانی: نوعی از لاک ژل ها هستند که دارای رنگ های منحصر به فرد، متنوع و بسیار محبوب هستند. از این نوع از لاک ژل ها برای طراحی و دیزاین نیز استفاده می شود.

 این دسته از لاک ها دارای پایه رنگ تیره هستند. در لاک ژل کهکشانی، اکلیل و رنگ هایی که حالت ستاره یا آسمان شب را برای ما تداعی می کنند ذرات فلزی هستند که جذب آهنربا می شوند. برای ایجاد طرح های جذاب و زیبا می توانید از آهنربا یا مگنت های مخصوص که اشکال مختلفی دارند استفاده کنید.

انواع لاک ژل ناخن مدل چشم گربه ای 

لاک ژل چشم گربه ای: این نوع از لاک ژل ها به نام لاک مغناطیسی یا لاک آهنربایی نیز معروف هستند. لاک ژل چشم گربه ای دارای براده آهن است. که با مگنت ناخن می توانید طرح های بسیار زیبا و جالبی بر روی ناخن ایجاد کنید.

لاک ژل های چشم گربه ای به دلیل ایجاد خطی متالیک رنگ که معمولا رنگ های جواهری عمیق و زیبایی دارند، جلوه آینه مانند پیدا میکنند. که زمان نگاه کردن به ناخن ها احساس خیره شدن مستقیم به چشم های گربه را تداعی می کند. بین لاک ژل های کهکشانی و چشم گربه ای و دیگر موارد مشابه آن یکی از تفاوت هایی که وجود دارد نحوه نگه داشتن مگنت بر روی ناخن هست.

انواع لاک ژل ناخن مدل بیس فرنچ

لاک ژل بیس فرنچ: یکی از قدیمی ترین و پر طرفدارترین روش های مانیکور ناخن فرنچ ناخن است. این روش از طراحی لاک اولین بار در کشور فرانسه ابداع شده است، که میان تمام خانم ها طرفداران زیادی دارد.

فرنچ ناخن یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مدل های به روز دنیا است. زمانی که از طرح فرنچ استفاده می کنید باید لاک پایه ای که انتخاب میکنید رنگ ملایم و ساده ای داشته باشد تا طرح فرنچ به خوبی روی ناخن، خود را نشان بدهد. بیس فرنچ های ناخن معمولا رنگ های ملایم و ساده ای دارند، که باعث میشود ناخن سطحی کاملا صاف و یکدست با رنگ طبیعی به خود بگیرد. با استفاده از لاک ژل بیس فرنچ میتوانید فرنچ خود را رنگی نیز بزنید که زیبایی و جذابیت متفاوتی با فرنچ کلاسیک دارد.

انواع لاک ژل ناخن مدل شاین دار

خرید لاک ژل شاین دار: در انواع لاک ژل هایی که وجود دارد شاید بیشترین لاکی که اسم آن را شنیده اید لاک ژل شاین دار باشد. لاک ژل های شاین دارای اکلیل های ریز هستند که در انواع رنگ در بازار موجود است.

تفاوت لاک ژل شاین و لاک ژل های دیسکو در اندازه اکلیل هاست. لاک ژل دیسکو دارای گلیتر یا همان اکلیل های درشت است. یکی از خواص مهم و بی نظیر لاک ژل شاین دار، خاصیت ضد زردی آن است که باعث شفافیت سطح روی ناخن می شود.

انواع لاک ژل ناخن مدل دیسکو

خرید لاک ژل دیسکو ژل: یکی دیگر از انواع لاک ژل ناخن، دیسکو ژل است که نوعی لاک ژل ناخن است که اکلیل های درشتی دارد، مانند دیگر لاک ژل ها نیاز به خشک شدن در دستگاه UV/LED دارد. تفاوت اصلی لاک ژل معمولی و لاک ژل دیسکو در جلوه و بافت آن است. دیسکو ژل بافتی اکلیلی ودرخشان دارد. به همین دلیل این نوع از لاک ژل ها زیر نور یا در تاریکی درخشش زیادی دارند و بسیار ترند شده اند. این دسته از لاک ژل ها برای افرادی که علاقه زیادی به زرق و برق دار شدن ناخن های خود دارند انتخاب بسیار مناسبی است. لاک ژل دیسکو در انواع رنگ ها در سایت فروشگاهی گلارا موجود است.

انواع لاک ژل ناخن مدل آیس 

 خرید لاک ژل آیس ژل: یکی دیگر از انواع لاک ژل ناخن، آیس ژل است که با نزدیک کردن آهنربا به آن می توانید ذرات ریز فلزی که درون لاک ژل است را به حرکت در آورید. فرقی که آیس ژل با دیسکو ژل دارد در ترکیبات آن است. همانطور که قبلا اشاره کرده ایم در آیس ژل ذرات فلزی است اما در دیسکو ژل ذرات ریز اکلیل وجود دارد.

فرق دیگر آیس ژل با دیسکو ژل در نحوه استفاده از آن است. در آیس ژل لایه ای از لاک ژل آیس روی ناخن زده می شود و با استفاده از آهنریا، الگو ها روی آن ایجاد می شود. ولی در دیسکو ژل ها لایه ای از لاک ژل دیسکو را روی ناخن زده و در دستگاه می گذاریم تا خشک شود. سپس با استفاده از ابزار خاص، طرح های مورد نظر روی ناخن ها ایجاد می شود و شاید برای طراحی چند بار این مرحله تکرار شود.

روش زدن انواع لاک ژل ناخن

روش استفاده از انواع لاک ژل ناخن حدودا یکی است، قبل از شروع هر کاری نیاز به وسایل و مواد لازم برای ژلیش کردن ناخن وجود دارد که شامل بافر، سوهان، نیپر، لاک ژل، لاک تاپ کات و بیس کات ناخن است. پس از فراهم نمودن وسایل برای ژلیش روی ناخن طبیعی، مراحل زیر را انجام دهید.

  1. آماده سازی: اولین کاری که باید انجام دهید این است که هر گونه پوششی که از قبل روی ناخن وجود دارد را از بین ببرید. با لاک پاک کن یا استون لاک قدیمی را پاک کنید.
  2. کوتاه کردن و سوهان کشی: با ناخن گیر اندازه ناخن ها را کوتاه کنید. استفاده از ناخن گیر لبه مسطح توصیه می شود زیرا به وسیله این مدل می توانید هر شکلی را ایجاد نمایید. سپس با سوهان دستی یا برقی لبه های ناخن را صاف کنید و به آن فرم دهید.
  3. کوتاه کردن کوتیکول و بافرکشی: برای داشتن بستر مناسب جهت زدن لاک ژل، باید پوست های مرده روی صدف ناخن با پوشر عقب زده شود و با نیپر چیده شود بدون اینکه به آنها آسیبی وارد شود یا منجر به خونریزی آن شود. البته توصیه می کنیم این کار توسط فردی با تجربه و مهارت انجام شود. وقتی ما به خوبی از کوتیکول های ناخن خود مراقبت کرده باشیم نیازی به جدا کردن آنها نیست. اگر کوتیکول های تمیزی دارید تنها کافی است با دقت به وسیله ناخن گیر اضافات آنها را بچینید.

سپس با بافر به آرامی روی کوتیکول بکشید تا پوست های مرده آن کاملا از بین برود. درخشش و ناهمواری های سطح ناخن را با استفاده از بافر 220 یا بالاتر به منظور این که گریت ریزتری دارند بکشید تا از بین برود. بافر کشیدن ناخن باعث از بین رفتن چربی روی سطح ناخن می شود، که باعث جلوگیری از ترک خوردن و ورقه ای بلند شدن لاک ژل می شود.

  1. پاکسازی: اضافات را با فرچه کاشت از روی ناخن پاک کنید و با استفاده از الکل و پد بدون پرز هر گونه آلودگی را از بین ببرید. زیرا ذره ای آلودگی زیر لاک ژل می تواند باعث بلند شدن آن شود.
  2. ضد قارچ و پرایمر ژل: برای از بین بردن رطوبت و جلوگیری از ایجاد قارچ روی سطح ناخن به صورتی که کل ناخن کاور شود از ضد قارچ استفاده کنید. بعد از خشک شدن کامل آن لایه ای پرایمر ژل بزنید. پرایمر ژل باعث چسبندگی بیشتر مواد به سطح ناخن می شود.
  3. بیس کات و خشک کردن آن : روی ناخن ها را یک لایه بیس کات ژل بزنید و داخل دستگاه UV/LED بگذارید تا خشک شود. باید بدانید که ژلیش کردن ناخن به دو روش تک مرحله ای و سه مرحله ای انجام می شود. در ژلیش کردن تک مرحله ای ناخن تنها لاک ژل را روی ناخن می زنند ولی در ژلیش کردن سه مرحله ای بیس کات، لاک ژل و تاپ کات زده می شود. طول عمر ژلیش کردن تک مرحله ای از ژلیش کردن سه مرحله ای بیشتر است زیرا بیس کات باعث می شود که لاک ژل به خوبی به ناخن بچسبد.
  1. لاک ژل و خشک کردن: یک لایه لاک ژل روی ناخن بزنید و دقت داشته باشید که کل سطح ناخن را کاور کنید. دست را داخل دستگاه UV/LED قرار دهید تا خشک شود. بعد از خشک شدن، این مرحله را تکرار کنید و مجددا لایه ای لاک ژل زده و خشک کنید.
  1. گرفتن نوچی و چسبندگی ناخن با پد کلینزر: بعد از خشک شدن لاک ژل ناخن ها پد بدون پرز و محلول کلینزر را روی سطح ناخن بکشید تا نوچی و چسبندگی آن گرفته شود. نگران اینکه لاک ژل خراب شود نباشید زیرا لاک ژل کاملا خشک است.
  2. تاپ کات ژل و خشک کردن آن: روی سطح ناخن را لایه ای تاپ کات ژل بزنید و در داخل دستگاه UV/LED قرار دهید. این کار باعث می شود لایه ای مقاوم روی ناخن باشد تا مانع از لب پر شدن و شکسته شدن آن می شود. (برای خرید تاپ کات ناخن کلیک کنید.)
  3. خرید روغن کوتیکول ناخن: اگر برای از بین بردن لاک قدیمی و آماده سازی اولیه از استون استفاده کرده اید، احتمالا پوست های اطراف ناخن و کوتیکول های شما خیلی خشک شده است. توصیه می کنیم از روغن کوتیکول هایی که با قیمت و کیفیت مناسب در سایت فروشگاهی گلارا موجود است استفاده کنید. روی کوتیکول و اطراف ناخن را کوتیکول اویل بمالید و ماساژ دهید. 

روغن کوتیکول ناخن توت فرنگی

برای آشنایی با انواع رنگبندی لاک ژل ناخن کلیک نمایید تا با تنوع رنگ بندی لاک ژل ها بیشتر آشنا شوید.

 

2 نظر در “انواع لاک ژل ناخن با تنوع رنگبندی و کیفیت بالا

  1. Zahra rezaee گفت:

    چطوری میتونم برای خودم لاک ژل بزنم؟ روند خاصی داره؟

    1. ghomlaghi گفت:

      مقاله آموزش لاک ژل زدن در خانه را مطالعه بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید