ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

آموزش کروم ناخن

آموزش کروم ناخن

آموزش استفاده از کروم ناخن

پودر کروم ناخن چیست؟

کروم ناخن در واقع نوعی پودر، که ظاهری درخشان و آینه ای به ناخن شما میدهد. ناخن کروم به عنوان یکی از ترندهای پرطرفدار از سال ۲۰۱۷ شناخته شده است. یکی از خصوصیات پودر کروم ناخن یا لاک آینه ای اینست که نیاز به طراحی خاصی ندارند و بسیار درخشنده و براق هستند، به همین خاطر طرفداران زیادی دارد. از انواع کروم ناخن میتوان به پودر کروم ، ژل کروم ، شاتر کروم و… اشاره کرد. البته نحوه استفاده از کروم ناخن در مدل های مختلف فرقی با یکدیگر ندارند.

رنگ بندی پودر کروم ناخن

پودر کروم یا لاک آینه ای رنگ بندی زیبا و جذابی دارد و بیشتر در تناژ رنگی نقره‌ای، طلایی، صورتی، برنز، سفید، قرمز، هفت‌رنگ یا بال مگسی عرضه میشود. به دلیل ظاهر آینه ای و براقی که به ناخن می دهد مناسب فصل بهار و تابستان می باشد. در ادامه پرفروش و پرطرفدارترین انواع رنگ کروم ناخن در بازرگانی گلارا را معرفی می کنیم:

برای خرید پودر کروم ناخن از سایت گلارا کلیک نمایید

کروم طلایی ناخن

طراحی ناخن با کروم طلایی یکی از پر طرفدار ترین و شیک ترین مدل هاست. که بیشتر برای شرکت در مهمانی ها و مجالس خاص برای ست کردن با لباس های پر زرق و برق به کار میرود.

پودر کروم بال مگسی یا هفت رنگ

پودر کروم هفت رنگ یا بال مگسی ، به رنگ بال های مگس می‌باشد. مثل پودر کروم هولوگرافیک یا هولوگرامی، هفت رنگ را مانند رنگین کمان درون خود دارد و خاص بودن ناخن و دستان را به نمایش میگذارد. ناخن بال مگسی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین رنگهای کروم ناخن می باشد. ترکیب رنگهای بنفش، سبز، صورتی و… زیبایی دستان شما را دو چندان میکند. این رنگ معمولا مناسب فصل تابستان و بیشتر برای مهمانی و دورهمی های دوستانه انتخاب می شود.

کروم نقره ای

رنگ نقره ای یکی از رنگ های خاص، که آینه ای بودن آن جذابیت ناخن ها را چندین برابر میکند. پودر کروم ناخن نقره ای اصولا برای ست کردن با انواع لباس شب بسیار کاربرد دارد. لاک کروم نقره ای فرق زیادی با لاک معمولی نقره ای ندارد، و تنها تفاوت آن ظاهر آینه ای و درخشانی است که به ناخن ها می دهد.

کروم ناخن طبیعی

کروم طبیعی ناخن دقیقا به رنگ صدف ناخن می باشد و کاملا رنگی مینیمال و سبک دارد. این رنگ به دلیل جلب توجه کمتر، بیشتر مناسب محیط کار، دانشگاه، دورهمی و مهمانی های رسمی است.

کروم ناخن بنفش

پودر کروم بنفش یا لاک آینه ای بنفش، بهترین انتخاب برای کسانی که علاقه خاصی به رنگ بنفش دارند، است. این نوع رنگ مناسب مهمانی های باشکوه بوده و بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان می باشد.

پودر کروم سفید

پودر کروم ناخن سفید یکی از خاص ترین رنگهاست، که حس پاکیزگی و شیک بودن را به فرد القا میکند. میتوان گفت اکثر عروس های با سلیقه از این رنگ زیبا استفاده میکنند.

هولوگرافیک یا هولوگرام

کروم هولوگرافیک یا هولوگرام از رنگدانه های پر زرق و برق تشکیل شده است. هنگامی که دستان خود را در نور بگیرید، رنگ های رنگین کمان را نشان می دهد و میتواند شما را با زیبایی و منحصر به فرد بودنش، هیپنوتیزم کند.

در ادامه این مطلب برای آموزش زدن کروم روی ناخن و آشنایی با وسایل مورد نیاز آن با ما همراه باشید..

وسایل مورد نیاز برای کروم ناخن

برای کروم کردن ناخن ها به وسایل زیر نیاز دارید:

  • پودر کروم‌ناخن: رنگ پودر کروم را بر اساس لاک ژل سفید یا مشکی انتخاب کنید. به عنوان مثال؛ اگر لاک ژل سفید انتخاب می‌کنید، پودر کروم رنگ بنفش ترکیب مناسبی به لاک میدهد.
  • خرید بیس کات ناخن: بیس کات، لاک ژل شما را مستحکم، ماندگار و براق تر میکند.
  • لاک ژل: چون از پودر کروم استفاده میکنیم، برای جلوه بهتر و زیباتر نیاز به لاک ژل برای بیس کار نیاز داریم. با استفاده از لینک روبرو میتوانید اقدام به خرید لاک ژل با بهترین قیمت کنید و انواع طرح های لاک ژل را مشاهده کنید.
  • خرید دستگاه یووی ال ای دی: برای خشک کردن لاک ژل، پودر کروم، بیس کات و تاپ کات کاربرد دارد.
  • تاپ کات ناخن: برای براق تر و درخشان تر کردن کروم در مرحله اخر استفاده میشود.
  • اپلیکاتور سایه چشم یا براش کوچک: با این قلم شما پودر کروم را بر میدارید و روی سطح ناخن های خود میزنید.
  • قلم بادبزنی یا براش ناخن: میتوانید اضافات پودر کروم یا گرد و غبار اضافی را از روی سطح ناخن پاک کنید.
  • بافر: چربی و مواد اضافه روی سطح ناخن را از بین میبرد و ناخن شما رو صاف و یکدست می‌کند.
  • ضد قارچ: در مقابل میکروب های سمی از ناخن های شما مراقبت میکند.

طریقه زدن کروم ناخن

طرز استفاده از کروم ناخن

  1. برای شروع کار ابتدا ناخن ها را با خرید ابزار مانیکور و پدیکور ، مانیکور کنید.
  2. با استفاده از بافر، تمام سطح ناخن را صاف و یکدست کنید، حتی میتوانید چربی های روی سطح ناخن را بگیرید. نباید هیچ مواد اضافی روی ناخن باقی بماند (با پد لاک پاک کن باقی مانده لاک قبلی روی سطح ناخن را پاک کنید).
  3. اندازه و فرم دلخواه ناخن را مشخص کنید. تا نیازی به کوتاه کردن و سوهان کشیدن دوباره نداشته باشید.
  4. گوشت های اضافی دور ناخن را با خرید نیپر ناخن (گوشت گیر) بگیرید.
  5. با استفاده از ضد قارچ ناخن ها را نسبت به ورود میکروب ها مقاوم کنید، از پرایمر استفاده کنید و صبر کنید تا خشک شود.
  6. با استفاده از یک برس نرم و کشیدن آن روی سطح ناخن، گرد و غبار اضافی را پاک کنید.
  7. سپس در این مرحله بیس کات را روی ناخن بزنید. یکی از ویژگی های مهم بیس کات، مراقبت از ناخن شماست. در ادامه یک لایه نازک لاک ژل روی تمام ناخن بزنید. در نظر داشته باشید که لاک ژل را با کمی فاصله از لبه ناخن بزنید.
  8. حالا ناخن‌ها را خشک کنید و مطابق دستورالعمل انجام لاک ژل، انگشتان را به مدت مشخص درون دستگاه یو وی ال ای دی ناخن قرار دهید. حال لایه دوم از بیس کات را بزنید و اجازه دهید که خشک شود.
  9. در مرحله بعدی شما نیاز به یه اپلیکاتور کوچیک و تمیز دارید. با استفاده از اپلیکاتور مقداری از پودر کروم را به آرامی روی سطح ناخن بزنید. پودر کروم اضافی را از روی ناخن پاک کنید تا حالت براقی و درخشندگی آن روی ناخن مشخص شود.
  10. سپس در مرحله آخر یک لایه نازک از تاپ کات را روی ناخن بزنید تا زیبایی و درخشندگی ناخن‌ها حفظ شود.
  11. در آخر یک لایه تاپ شاین روی ناخن بزنید و لبه آزاد آن را ببندید سپس داخل دستگاه UV-LED خشک کنید.

خرید کروم ناخن از بازرگانی گلارا

بازرگانی گلارا اولین و محبوب ترین فروشگاه تخصصی ناخن، به حساب می آید. که سالها در خدمت مشتریان و همکاران گرامی فعالیت میکند. تمامی محصولات و تجهیزات ناخن، با کیفیت بالا بوده و از قیمت با صرفه ای برخوردار است. همچنین تمامی اجناس توسط کارشناسان مجموعه از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار می گیرد. تجربه خریدی مطمئن و با کیفیت به همراه ضمانت اصالت کالا در بازرگانی گلارا.

قیمت پودر کروم ناخن

قیمت پودر کروم ناخن در حال حاضر با نرخ 50.000 تومان در فروشگاه اینترنتی گلارا به فروش میرسد.

سوالات متداول در مورد کروم ناخن

برای استفاده از پودر کروم باید از رنگ لاک ژل خاصی استفاده کرد؟

بله، درسته! چونکه استفاده از لاک ژلی که هم ساده باشه و هم جلوه پودر کروم را بیشتر نشون بده نیاز به رنگ مناسبی داره. لاک ژلیش مناسب استفاده برای پودر کروم، رنگهای مشکی و سفیده تا خودشون رو بیشتر نشون بدن و کیفیت و جذابیت ناخن های شما را دوچندان کنن.

زدن کروم روی ناخن کاشت چگونه است؟

در اولین مرحله لاک ژل را روی ناخن هاتون بزنین و به مدت 60 ثانیه دست خودتون رو داخل دستگاه یو وی قرار بدین تا لاک ژل خشک شه، در مرحله دوم نوبت به پودر کروم میرسه برای اینکه بتونید پودر رو روی ناخن خودتون بزنین باید از تاپ کات استفاده کنید تا لاک ژل شما ترک بر نداره، بعد دوباره دست خودتون رو داخل دستگاه یو وی قرار بدین و در آخر با زدن کروم و استفاده از تاپ شاین این عمل رو تموم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید