ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

شخصیت شناسی بر اساس رنگ لاک ناخن😍

شخصیت شناسی بر اساس رنگ لاک ناخن😍

شخصیت شناسی رنگ لاک

انتخاب بهترین رنگ لاک مرتبط با شخصیت شما بسیار جالب و هیجان انگیز است. که علمی نمی‌باشد و صرفا جهت سرگرمی است. همچنین به شما کمک کند تا ظاهر دست‌ هایتان را تغییر دهید و بازخورد مثبتی در بین دیگران داشته باشید. میتوان از طریق رنگ لاکی که برای ناخن های خود انتخاب کرده اید به ویژگی های شما پی برد. اما چگونه می‌توانید بهترین رنگ را برای لاک انتخاب کنید، که بیشترین تأثیر را به شما بدهد؟ علاوه بر انتخاب رنگ بر اساس شخصیت، شما میتوانید رنگ لاک را متناسب با رنگ پوست، رنگ لباس، توجه به فصل، فرم ناخن ها و موارد دیگر انتخاب کنید. در ادامه به برخی از نکات درباره انواع رنگ لاک ژل در سایت فروشگاهی گلارا صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.

لاک ژل سفید

افرادی که لاک سفید را دوست دارند و به رنگ سفید علاقه دارند، یک شخصیت کلاسیک و با اعتماد به نفس دارند. در مواقعی که به تمایلات و علایق انها مربوط می شود، به شدت سرسخت و یک دنده هستند. تقریباً غیرممکن است برایشان، زمانی که می دانند دقیقاً چه چیزی هستند، ذهنشان را تغییر دهند.

لاک ژل سفید


لاک ژل قهوه ای

افرادی که به رنگ قهوه ای علاقه دارند و رنگ لاک خود را قهوه ای انتخاب می کنند افرادی قابل اعتماد، صبور و مهربان و انسان فوق العاده ای هستند، این افراد معمولا قبل از تصمیم گیری های مهم چندین بار فکر می کنند و بعد از تصمیم گیری از انتخاب خود پشیمان نمی شوند،  این افراد در حفظ پول و اسرار دیگران قابل اعتماد هستند. آنها پول خود را عاقلانه خرج می کنند و مقداری از آن را نگه می دارند، اگر فردی لاک قهوه ای را برای ناخن های خود انتخاب کرد باید بدانید که با فرد باهوشی در ارتباط هستید که به شدت به خود باور دارد.

لاک ژل قهوه ای


لاک ژل فیروزه ای

افرادی که به لاک فیروزه ای علاقه دارند رفتار پیچیده یا به عبارتی مرموزانه دارند که نمی توانید از کارشان سر در بیاورید، هر چقدر هم که در درونشان آشفتگی روانی و عاطفی داشته باشند در ظاهر کاملا آرام به نظر می رسند. دوستداران این رنگ به خوبی با امور احساسی و شخصی برخورد می کنند. این افراد مصمم و پایدار هستند و به توصیه های دیگران زیاد توجه نمی کنند.

لاک ژل فیروزه ای


لاک ژل طوسی

افراد علاقه مند به لاک طوسی افرادی هستند که اغلب از زندگی احساس رضایت می کنند. خاکستری رنگ خرد و دانش است و افرادی که به این رنگ علاقه دارند افراد تفکرگرایی هستند و در زندگی احساس بی نیازی می کنند. علاقه مندان رنگ طوسی در عشق، افراد مسن تر از خود را ترجیح می دهند و توجه خود را به کسانی معطوف می کنند که از نظر افکار و عقاید برتر از آنها هستند.

لاک ژل طوسی


لاک ژل بنفش

بسیاری از بانوان به رنگ بنفش علاقه زیادی دارند برای شناخت شخصیت علاقه مند به این رنگ لازم است بدانید که: این رنگ به این معنی است که شما بسیار باهوش و باهوش هستید و از دیگران متمایز هستید. افرادی که به این رنگ علاقه دارند افرادی احساسی هستند و علاقه زیادی دارند به هدیه گرفتن و یا هدیه دادن دارند.

اگر به دنبال هدیه مناسب برای کادو تولد و یا مناسبت های دیگر به این افراد هستید، شک نکنید با یک شاخه گل و یک لاک بنفش به شدت ذوق زده خواهند شد.

در تحقیقات نشان داده شده است که افراد علاقه مند به رنگ لاک بنفش افرادی سخت کوش و کمالگرا هستند.

لاک ژل بنفش


لاک ژل طلایی

افرادی که علاقه مند به رنگ لاک طلایی هستند افرادی هستند که شخصیت جذاب و محسور کننده ای دارند، زیرا به راحتی در افراد نفوذ می کنند و گرما و آرامش را به ارمغان می آورند. اطرافیان این دسته از افراد از بودن در کنار او لذت می برند، افرادی که لاک طلایی می زنند معمولا مهربان، دوست داشتنی و صمیمی هستند و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنند. افراد علاقه مند به رنگ طلایی موقعیت های خوبی را جذب می کنند و به راحتی به خواسته ها و آرزوهای خود میرسند.

این دسته از افراد دوست دارند در ازای احترام و محبتی که به دیگران دارند مورد توجه و اهمیت قرار میگیرند. این دسته از افراد در ذات خود دارای ویژگی های رهبری هستند، بنابراین ایده های خود را با دیگران به اشتراک میگذارند.

لاک ژل طلایی


لاک ژل نقره ای

افرادی که به رنگ لاک ژل نقره ای علاقه دارندآینده نگر هستند و در کارهای خود موفق می شوند؛ رنگ نقره ای نماد قدرت زنانگی و احساسات زنانه است.  نقره ای نشان دهنده بلوغ و تعهد فرد است. افرادی که نقره دوست دارند بر اساس عقل و منطق تصمیم می گیرند نه بر اساس احساسات قلبی.

این افراد بسیار آرام و با اعتماد به نفس هستند و همیشه برتر از دیگران هستند. افرادی که رنگ نقره ای را دوست دارند درونگرا هستند و به ندرت برای حل مشکلات خود از دیگران کمک می خواهند.

لاک ژل نقره ای


لاک ژل مشکی

افرادی که به رنگ مشکی علاقه دارند و انتخاب آن ها لاک مشکی است، یک شخصیت جسور و عصبی دارند! از تاریکی نمی ترسند. و ترجیح می دهند آن را در آغوش بگیرند. لحظه های روشن و خنده داری همراهشان دارند و قوانین خودشان را دنبال می کنند. ترجیح می دهند کشته شوند تا از قوانین یک نفر دیگر پیروی کنند. افرادی اطمینان، حکمت و ظرافت طبیعی شما را تحسین می کنند.

لاک ژل مشکی


لاک ژل قرمز

افرادی که لاک قرمز دوست دارند یک شخصیت بسیار پررنگ، کلاسیک، متحرک و اکشن از شما را نشان دهد. همچنین افراد دیگر به سادگی به سمت نگرش، اعتماد به نفس و شور و شوق شما کشیده می شوند. شما جسور و خارج از صحنه هستید و هرگز از کانون توجه دوری نخواهید کرد. (خرید لاک ژل قرمز)

لاک ژل قرمز


لاک ژل سبز

افرادی که به لاک سبز علاقه دارند؛ طبیعت، بخشی از شخصیت شماست. دوست دارید معاشرت و احساس تعلق داشتن را داشته باشید. اغلب، درباره افکار بقیه در مورد خودتان فکر نمی کنید. یک شخصیت بسیار ساده و سریع دارید. همچنین شما ماجراجویی را به خاطر تاثیر طبیعت بر شخصیت خود دوست دارید.

لاک ژل سبز


لاک ژل آبی

دوستداران رنگ آبی، شما یک نمونه کلاسیک هستید! به خاطر این حقیقت، بسیار آرام، ثابت و وفادار هستید، و یک شخصیت وفادار دارید. شما متفکر و عمیق هستید و اصولا از فکر کردن به خارج از چارچوب نمی ترسید. گاهی اوقات طبیعتی مرموز و غافلگیر کننده دارید، در عین حال که همیشه در آرامش به سر می برید.

لاک ژل آبی


لاک ژل زرد

اگر به لاک زرد علاقه دارید؛ سرزندگی و جوانی ارزش زیادی برای شما دارد. در حقیقت این یک بخش حیاتی شخصیت شماست. لذت و سرگرمی هم در میان ویژگی های شخصیتی شما وجود دارد. شما گاهی احساساتی می شوید. طبیعتا خلاق هستید و مهارت های ارتباطی و مهارت های تحلیلی قوی نیز دارید. همچنین میتوانید که از وضعیت های مشکل ساز به عقب نگاه کنید.

لاک ژل زرد


لاک ژل نارنجی

دارای یک شخصیت دوست داشتنی و مهربان هستید. که دوست دارید زمان زیادی را با دوستان و خانواده بگذرانید. همچنین اجتماعی و زودجوش هستید. کنجکاوی بخشی از طبیعت شماست. بسیار کنجکاو هستید که به هر چیزی که در مرحله بعدی است، می پرید. باید گفت کمی هم تنبل هستید!!

لاک ژل نارنجی


لاک ژل صورتی

لاک صورتی برای فرد، یک روح مهربان و دلسوز را دارد. کمی شخصیت خجالتی و ساکت دارید، اما از نشان دادن و مستقل بودن خودتان نمیترسید! به طور کلی شخصیت بخشنده، شیرین و دلسوزی دارید.

لاک ژل صورتی

بهترین برند برای خرید لاک ژل کدام است؟

در بازار مواد و لوازم ناخن، برندهای مختلفی برای لاک ژل ناخن وجود دارد. انتخاب برند معتبر و با کیفیت ، بستگی به تجربه و نیاز شما دارد. یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار برای خرید ، لاک ژل میکس کوکو که با بهترین متریال ساخت و قیمتی مقرون به صرفه، به دلیل طولانی بودن ماندگاری و ظاهر بی‌نظیری که به ناخن ها می دهد، بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند ناخن‌های خود را بدون تغییر رنگ و شکل نگه دارند.

پیش از خرید لاک ژل ناخن بهتر است از تجربه و نظرات دیگر افراد در مورد برندها و محصولات مختلف، استفاده کنید. سپس برندی را انتخاب کنید که بهترین کیفیت را برای نیاز شما به ارمغان می‌آورد. لاک ژل سه مرحله ای میکس کوکو با حجم 15 میل و غلظت بالا با ماندگاری 30 الی 45 روز و قیمت اقتصادی مناسب، بهترین انتخاب برای خرید است. برای مشاهده و خرید لاک ژل میکس کوکو در ۳۵۰ رنگ و مدل متنوع و جذاب کلیک کنید.

برای مطالعه انواع لاک ژل ناخن با طرح های مختلف می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

5 نظر در “شخصیت شناسی بر اساس رنگ لاک ناخن😍

  1. parichehr-sarabi گفت:

    من عاشق رنگ قرمزم و واقعا درست بود

  2. ناشناس گفت:

    خیلی درست بودننن اما کاش راجب رنگ بنفشم نوشته بودین

    1. ادمین سایت گفت:

      حتما لحاظ میکنیم دوست عزیز

  3. بهاره گفت:

    مطلب مفید و عالی ای بود.

    1. ادمین سایت گفت:

      بابت نظرتون ممنونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید