ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

آموزش طراحی ناخن با شابلون

آموزش طراحی ناخن با شابلون

طراحی ناخن با شابلون

زیبایی ناخن برای خانم ها و دختران جوان اهمیت زیادی داره. به همین دلیل دنبال طرحای خاص و زیبا برای ناخنای خودشون میگردن. خیلی از ناخنکارا برای ایجاد طرحای متفاوت و در عین حال شیک و تمیز از شابلون ناخن استفاده میکنن. طراحی ناخن با شابلون خیلی راحت تر از طراحی با قلم و تجهیزات دیگس. برای همین شابلون یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین ابزارها برای طراحی ناخن، بین ناخنکاراست. این وسیله برای ناخن کارانی که وقت کافی برای طراحی ناخن ندارن کاربر زیادی داره. حتی شما هم میتونید خودتون توی خونه با یه هزینه کم، طرح های خوشگل و متنوع روی ناخنتون بزنید.

اگر زمان کافی برای طراحی ناخن ندارید یا هزینه های طراحی ناخن در آرایشگاها بالاست، استفاده از این محصول باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشه. هر شابلون طرحای متفاوت و متنوعی داره و ظرف مدت 10 ثانیه میتونید طرح‌ زیبا و مورد علاقتونو روی ناخن‌ بزنید. برای آموزش طراحی ناخن با شابلون تا انتهای این مقاله با بازرگانی گلارا همراه باشید.

انواع شابلون ناخن

برای انتخاب بهترین محصول و خرید درست، اول باید مدل های مختلف آن محصول و کاربرد هر کدومو بدونید:

  • شابلون ناخن کاغذی
  • شابلون ناخن فلزی
  • شابلون ناخن پلاستیکی

وسایل مورد نیاز برای طراحی ناخن با شابلون

  • خرید شابلون طراحی ناخن
  • خرید لاک ژل
  • مهر ناخن سیلیکونی
  • کاردک یا کارت PVC
  • چسب نواری برای پاک کردن مهر ناخن
  • استون صد درصد یا پد لاک پاک کن برای تمیز کردن شابلون

( توجه کنید که اگر از لاک ژل استفاده میکنید به خرید بیس کات ناخن، خرید تاپ کات ناخن و همچنین خرید دستگاه لاک خشک کن UV/LED برای خشک کردن ژلیش نیاز دارید.)

طرز استفاده از شابلون فلزی ناخن

  1. پلاستیک آبی‌ رنگ روی شابلون فلزی را جدا کنید.
  2. اگر برای بار اول از شابلون استفاده میکنید، حتما یکبار آن را با آب و مایع شوینده بشویید و خشک کنید.
  3. طرح مورد نظر خود را از روی شابلون انتخاب کنید.
  4.  مقدار کمی لاک غلیظ، روی طرح مورد نظرتان بزنید.
  5. با کاردک یا یک کارت معمولی که دارید، لاک را روی طرح مورد نظر بکشید، تا پخش شود. (کاردک یا کارت PVC را با زاویه 30 تا 45 درجه به صورت یکنواخت و نرم روی شابلون فلزی بکشید تا سطح طرح به خوبی با لاک پوشانده بشه و اطراف طرح، لاکی باقی نمونه. توجه کنید زاویه کار بسیار مهمه و نباید کاردک رو خیلی سریع و با زاویه تند روی شابلون بکشید.)
  6. فورا و قبل از خشک شدن لاکی که روی شابلون زدید، طرح را با مهر ناخن بردارید. (مهر را به صورت غلطکی روی طرح مورد نظر قرار بدید، تا طرح کاملاً به مهر منتقل بشه. نیازی نیست فشار زیادی به شابلون وارد کنید.)
  7. مهر را به صورت غلطکی روی صدف ناخن بگذارید. تا طرح روی شابلون، روی ناخنی که از قبل لاک زدید، چاپ شود.
  8. اگر از لاک ساده استفاده کردید با زدن یک لایه برق ناخن میتونید کار طراحی رو تموم کنید. اما اگر از لاک ژل استفاده کردید، دستاتونو به مدت 30 الی 60 ثانیه درون دستگاه UV-LED بزارید. تا طرح زیبایی که ایجاد کردید به جایی کشیده و خراب نشه.
  9. یک لایه تاپ کات بزنید و مجدد درون دستگاه UV-LED خشک کنید.
  10. در آخر مهر ناخن را با چسب نواری تمیز کنید. ( یک تکه چسب نواری روی مهر بچسبانید و بلند کنید. لاک اضافه روی ناخن با این حرکت تمیز تمیز میشه.)
  11.  شابلون فلزی را با استون صد درصد یا پد لاک پاک کن، پاک کنید. تا لاک روی آنها خشک نشه و دفعه های بعدی بتونید به راحتی برای طراحی ناخن استفاده کنید.

لاک مخصوص شابلون ناخن چیست؟

برای خرید بهترین لاک ژل می توانید به سایت گلارا مراجعه نمایید و انواع لاک ژل میکس کوکو و مائورا که یکی از پرکاربردترین لاک ژل ها که در طراحی با شابلون می توانید استفاده کنید. و با خیال راحت طرح مورد نظرتان را تا 30 الی 45 روز بدون لب پریدگی بر روی ناخن هایتان داشته باشید. این نوع از لاک ژل به علت مقاومت و غلظت بالایی که دارد در بین ناخن کاران و سالن داران عزیز پرطرفدار بوده و به برندی نام آشنا تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید