ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

علت خراب شدن لاک ناخن و افزایش ماندگاری لاک

علت خراب شدن لاک ناخن و افزایش ماندگاری لاک

علت خراب شدن لاک ناخن

علت خراب شدن لاک ناخن در چیست؟

علت خراب شدن لاک ناخن ممکنه به عوامل زیادی چون: شرایط محیطی، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، بسته بندی لاک، مواد سازنده و… بستگی داشته باشه. در این مقاله تمام موارد بررسی و نکاتی در مورد افزایش ماندگاری لاک ناخن گفته خواهد شد. با بازرگانی گلارا همراه باشید…

تاریخ انقضای لاک ناخن، گذشته

همونطور که میدونید تاریخ انقضا هر محصولی بسیار مهم بوده و بهتره هنگام خرید و هر چند وقت یکبار چک کنیم. در صورتی که تاریخ انقضای محصولی تموم شده بود، از اون محصول استفاده نکنید و اونو در سطل زباله بندازید. گاهی استفاده از مواد تاریخ مصرف گذشته خطرات جبران ناپذیری به همراه داره و ممکنه به سلامتی شما آسیب برسونه.

بسته بندی لاک ناخن

در بسته بندی باید دوره ماندگاری (PAO) لاک، که پس از باز شدن لاکه، بررسی شه. دوره ماندگاری معمولا روی برچسب لاک نوشته شده. اگر برچسب خیلی کوچک باشه با یک نماد روی بروشور یا کارتن مشخص میشه. نماد ماندگاری لاک ناخن شامل یک عدد و یک کاراکتره. مانند 12M که این نماد نشان دهنده مدت ماندگاری در طول ۱۲ ماهه.

بافت تفکیک شده لاک

در اکثر لاک‌ها یک یا دو عدد توپ کوچک نقره ایی موجوده. که با تکون دادن شیشه لاک، به درست شدن بافت لاک کمک میکنه. اگر پس از تکون دادن، بافت لاک بازهم تفکیک شد، لاک شما خراب شده. چون پوشش یکسانی روی سطح ناخن شما ایجاد نمیکنه.

ظاهر و بوی لاک

گاهی علت خراب شدن لاک ناخن میتونه تغییر رنگ لاک و بوی نامطبوعی که از لاک به مشام شما میرسه، باشه.

غلظت لاک

اگر بافت لاک غلیظ شده یا خیلی رقیقه لاک شما خراب شده. در این زمان لاک روی سطح ناخن شما پوشش یکسانی ایجاد نمیکنه.

چگونه ماندگاری لاک ناخن را بیشتر کنیم؟

برای کمک به افزایش ماندگاری و کیفیت، بهتره لاک‌ها را در مکان‌های تاریک و خشک مانند کمد یا کشو نگهدارید. چرا که نور یا گرمای بیش‌ از حد میتونه در ساختار ترکیبی لاک خللی ایجاد کنه و رنگ ترکیبات رو هم تغییر بده. این امر منجر به خرابی یا مرگ لاک میشه. دهانه بطری لاک را پس از هر بار استفاده کاملا تمیز کنید. در غیر این صورت، ترکیبات لاک در دهانه بطری جمع میشه و اجازه نمیده درب بطری به‌ صورت کامل و صحیح بسته شه. به همین خاطر هوا به درون بطری نفوذ میکنه و بافت مطلوب لاکو از بین میبره.

روش تشخیص لاک ژل ناخن

لاک ژل از دوام و ماندگاری بالایی برخورداره.

لاک ژل با ژل اکریلیک مخلوط شده. در واقع لاک ژلیش از نوعی حلال به همراه نیتروسلولز، بوتیل استئارات تشکیل و رنگ انتخابی نیز به اون اضافه میشه. بوتیل استئارات ماده‌ای برای نرم کردن پلاستیک و استفاده از این ماده در ترکیبات لاک، موجب جلوگیری از ترک خوردن سطح لاک میشود. نیتروسلولز هم باعث ایجاد لایه‌ای براق میشه.

برای پوشش نهایی ژلیش ناخن با استفاده از لاک ژل، از بیس کات استفاده میشه.

بر خلاف لاک معمولی در مجاورت هوا خشک نمیشه و برای خشک شدن لاک ژلیش از دستگاه UV_LED استفاده میشه.

برای پاک کردن لاک ژل یا ژلیش ناخن از سوهان برقی و سرسوهان‌های مخصوص باید استفاده کرد.

با توجه به مشکلات نگهداری و استفاده از لاک، بهترین انتخاب استفاده از لاک ژله. لاک ژل میکس کوکو با بهترین برند، از مواد با کیفیت و استاندارد ساخته شده و آسیبی به صدف ناخن‌های شما نمیرسونه و با خیال راحت بدون هیچ نگرانی و با قیمت ویژه و مناسب میتونید خریداری کنید. همچنین برای مشاهده و خرید لاک ژل ناخن  در مدل‌ها و رنگ بندی متنوع دیگر با قیمت و کیفیت ویژه کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

2 نظر در “علت خراب شدن لاک ناخن و افزایش ماندگاری لاک

  1. سها مردانی گفت:

    چه اطلاعات مفید و خوبی داشت، تا امروز نمیدونستم اون M روی لاک برای چیه

    1. ادمین سایت گفت:

      سلام دوست عزیز! اکثرا زیاد توجهی نمیکنن به علامت ها و ارم های روی محصول ولی هیچ اشکالی نداره، با دنبال کردن وبسایت یا اینستاگرام ما میتونین هم از محصولات جدید فروشگاه دیدن کنین و هم مقاله های اموزشی بخونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید