ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

کاشت ناخن در بارداری و عوارض آن

کاشت ناخن در بارداری و عوارض آن

عوارض کاشت ناخن در بارداری

کاشت ناخن در بارداری امکان پذیر است؟

بیشترین مشکل کاشت ناخن در بارداری برای خانم‌ها قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی می باشد. قرار گرفتن مداوم در معرض مواد شیمیایی میتواند روی کودک اثرات منفی بگذارد. اما به طور کلی در دوران بارداری میتوانید کاشت ناخن انجام دهید ولی باید اطمینان خاطر داشته باشید که سالن زیبایی، در هنگام کاشت ناخن تهویه‌ی مناسب داشته باشد. از آنجا که برخی سالن‌ها از مواد شیمیایی قوی استفاده میکنند، ممکن است در معرض دودهای حلال قرار بگیرید که میتواند حالت تهوع را در شما بیشتر کند. اما بهتر است با پزشک متخصص خود در مورد بارداری و انجام کاشت ناخن مشورت کنید. شاید با توجه به شرایطی که دارید، پزشک تشخیص دهد این کار برای شما مناسب نیست. در ادامه این مطلب از سایت فروشگاهی گلارا بیشتر با عوارض کاشت ناخن در بارداری آشنا میشویم.

عوارض کاشت ناخن در دوران بارداری

برای بسیاری از خانم‌ها این سوال پیش می آید که آیا کاشت ناخن در بارداری ضرر دارد؟ یا خیر؟ کاشت ناخن چه ضررهایی برای مادر و جنین میتواند داشته باشد؟ در ادامه پاسخ تمام سوالات شما داده شده است:

۱. مواد مضر شیمیایی موجود در مواد کاشت

کاشت ناخن در بارداری احتمالات شایعی چون؛ حساس شدن پوست و ناخن به مواد شیمیایی و یا عفونی شدن حاشیه‌ی ناخن وجود دارد که این عوارض میتواند برای جنین نیز خطرآفرین باشد.

۲. هنگام زایمان

بررسی حال عمومی دوران بارداری و در هنگام بی‌هوشی و واکنش‌های حساسیتی، به ناخن های طبیعی خودتان نیاز دارد. بنابراین در زمان زایمان از پوشاندن ناخن‌های طبیعی خود در زیر لاک یا ناخن‌های کاشته شده بپرهیزید.

۳. حساسیت‌های شما

ممکن است در دوران بارداری به کاشت ناخن حساسیت نشان دهید و یا دچار عفونت قارچی شوید که به جنین شما آسیب جدی وارد میکند. همچنین در دوران بارداری، پوست به راحتی تحریک می شود. بنابراین برخی از محصولات، ممکن است قرمزی یا حساسیت بیشتری نسبت به آنچه شما عادت دارید ایجاد کند، پس بهتر است در این دوران تا حد امکان کاشت ناخن انجام ندهید.

چه نوع لاک مناسب بارداری است؟

بسیاری از لاک های ناخن بوی قوی و تحریک کننده‌ای دارند و مشخص است که در تولید آنها از مواد شیمیایی استفاده شده و برای سلامتی خطر دارند. برای اطمینان بی خطر بودن لاک ناخن، هیچ بویی از آن نباید به مشام برسد و یا بوی استشمام شده بسیار ضعیف باشد. لاک مناسب دوران بارداری باید فاقد مواد شیمیایی خطرناک و سمی باشد و بر پایه آب تشکیل شده باشد. انواع لاک ژل سایت گلارا با دو برند میکس کوکو و مائورا با بهترین متریال ساخته شده بدون مواد شیمیایی و سمی، فاقد بوی نامطبوع بوده و با قیمت مناسب خود توجه بسیاری از افراد رو جلب کرده است. (خرید لاک ژل ناخن)

نکات مهم استفاده از لاک ناخن در بارداری

۱. استفاده از لاک‌های مرغوب و با کیفیت

۳. هنگام لاک زدن برای جلوگیری از استشمام این مواد در فضای باز یا در کنار پنجره، این کار را انجام دهید. اگر برای ژلیش ناخن به آرایشگاه میرید، مطمئن شوید که از تهویه مناسبی برخورداره و تنفس بخار و بوی لاک و محلول‌های پاک کننده آن، آسیبی به شما نمیزند.

۴. برای پاک کردن لاک ناخن در دوران بارداری حتما از لاک پاک کن‌های فاقد استون استفاده کنید.

2 نظر در “کاشت ناخن در بارداری و عوارض آن

  1. مهتاب گفت:

    چه اطلاعات مفیدی واقعا

    1. ادمین سایت گفت:

      سلام وقتتون بخیر! اگر دوست داشتین میتونین مطالب اینچنین بیشتری را در صفحه مقالات ما مشاهده و بخونین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید