ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

با کف سابی پا و فواید شگفت انگیز آن آشنایی دارید؟ 👀

با کف سابی پا و فواید شگفت انگیز آن آشنایی دارید؟ 👀

فواید کفسابی پا

از آنجا که پا قلب دوم بدن محسوب می شود رسیدگی به این عضو مهم از بدن ضروری است؛ در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با کف سابی پا و فواید آن برای شما بازگو کنیم. اکثرا ما در طول شبانه روز، از پاهای خود زیاد کار می کشیم، با آن راه می رویم، ورزش می کنیم، می دوییم و هزاران کار دیگر که ممکن است بر اثر استفاده زیاد از کفش و کتانی این عضو مهم بدن دچار ترک و یا خشکی شود. بنابر این برای این معضل باید راهکاری بیابیم؛ یکی از بهترین راه ها کف سابی پا است که در ادامه به مزایا و تاثیرات شگفت انگیز آن اشاره خواهیم کرد. پس تا آخر این مقاله از سایت فروشگاهی گلارا همراه ما باشید.

کف سابی پا در آرایشگاه ها به عنوان یکی از خدمات زیبایی و درمانی، مشتریان زیادی دارد. به دلیل تقاضای زیاد افراد برای انجام این کار، سالن های زیبایی قیمت های نجومی و سرسام آوری به مشتریان ارائه میدهد. اما جای هیچ نگرانی نیست! ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه کف سابی پا را در منزل انجام دهید.

کفسابی پا چیست؟

کف سابی نوعی لایه برداری پوست پا، که باعث نرمی، لطافت و آبرسانی کف پا میشود. این روش یکی از خدمات پدیکور به شمار می رود که توسط متخصصان و آموزش دیدگان این فن انجام می شود. این حرکت نه تنها بر زیبایی پا بلکه بر سلامت آن تاثیر بسزایی دارد.

کفسابی پا لایه بردار مناسبی برای پوست های مرده پا محسوب می شود، همچنین پوست های ضخیم و ترک خورده پا را از بین می برد و پاک می کند.

کف سابی پا و فواید آن

فواید کفسابی پا

کف سابی پا علاوه بر لایه برداری پوست، برداشتن ترک و پینه پا و از بین بردن آلودگی های موجود روی سطح پوست پا، فواید دیگری به همراه دارد. خواص پدیکور و کفسابی عبارتند از:

بهبود گردش خون

در کفسابی پا ماساژهایی داده میشود، که می تواند جریان خون در پا را افزایش دهد. در نتیجه سلول های پا این ماساژ را دریافت کرده و باعث تسکین درد و یا کاهش استرس و تنش در شما می شود و در نتیجه این افزایش آرامش باعث بهبود گردش خون در بدن شما خواهد شد.

کاهش استرس و اضطراب

به طور طبیعی ماساژ کف پا به دلیل کنترل گردش خون، حس رهایی و آرامش برای شما به همراه دارد. بنابراین استرس و اضطراب را از شما دور میکند.

افزایش کیفیت خواب

کفسابی پا یک نوع ماساژ پا به حساب می آید. که به دلیل افزایش ترشح هورمون ملاتونین در بدن میتواند به درمان بی خوابی، خستگی و اضطراب کمک کند. در رفلکسولوژی پا که توسط متخصصین پدیکور انجام میشود، بر روی نقاط خاصی از پا فشار وارد میکنند، تا تنش و استرس را تسکین دهند. این کار می تواند برای بیماران مسن هم موثر باشد.

از بین رفتن سلول های مرده پوست

پاها هر روز با سطوح مختلفی در تماس اند، که می تواند باعث آسیب به پوست پا شوند. از این رو راه رفتن روی سطوح سخت و دشوار، باعث ایجاد پینه، ترک، ضخیم شدن پوست کف پا و بیماری های پوستی مانند عفونت های قارچی و سلول های مرده میشود. در نتیجه کف سابی پا به طور منظم، این مشکلات را از بین میبرد و سلول های مرده پوست را ترمیم میکند.

درمان میخچه، پینه و ترک کف پا

میخچه و پینه به‌ دلیل فشار یا سایش پوست پا ایجاد میشود. تمامی این موارد پوست پا را درگیر میکند. اگر میخچه، پینه و ترک های پا شما را اذیت میکند، استفاده از خدمات پدیکور و کفسابی پا به شما توصیه می شود. گاهی پاشنه پا به‌ دلیل تغییر آب‌ و هوا یا آسیب‌دیدگی ترک میخورد و موجب میشود شما موقع راه‌ رفتن درد را احساس کنید. همچنین ترک روی پاشنه پا باعث ضخیم و زمخت شدن پوست پا می شود. در نتیجه کفسابی پا برای از بین‌بردن لایه ضخیم پوست و برطرف‌ کردن ترک پا بسیار موثر است.

تقویت عضلات پا

به دلیل ماساژ، عضلات کف پا تقویت می شود و به افزایش تعادل و استحکام بدن کمک می کند.

بهبود عملکرد اعصاب

کف پا و اعضای بدن ارتباط مستقیم دارند. به همین دلیل ماساژ کف پا باعث افزایش بهبود عملکرد اعصاب می شود و در بهبود تمرکز و حافظه کمک می کند.

بهبود هضم غذا

ماساژ کف پا باعث افزایش فعالیت گوارش می شود. بنابراین می تواند به بهبود هضم غذا کمک چشمگیری کند.

کاهش درد و التهاب

در تب سنتی، ماساژ کف پا به عنوان یک درمان برای کاهش درد و التهاب‌ پا مورد استفاده قرار می گیرد.

کف سابی پا و فواید آن

انواع روش های کف سابی پا

کف سابی پا به دلیل گسترش زیاد و مورد توجه قرار گرفتن بسیاری از افراد در روش های مختلفی انجام می شود:

  • کفسابی با خرید کوکتل پدیکور
  • کف سابی پا با پارافین
  • کفسابی کلاسیک
  • پدیکور سنگ داغ
  • پدیکور نمک دریایی
  • پدیکور گیاهی پا
  • پدیکور سنگ داغ
  • پدیکور گل رز پا

خرید کوکتل پدیکور

برای مشاهده انواع کوکتل پدیکور پا کلیک کنید

آموزش کفسابی پا

کف سابی پا در چند مرحله انجام می شود که اگر در منزل قصد این کار را دارید باید به نکات زیر توجه نمایید:

  • برای این کار ابتدا باید پوست پا در آب خیس بخورد و سپس با ماساژ، پوست های اضافی و سلول های مرده را از پوست پا به وسیله رنده پا جدا نمایید. (خرید رنده پا)
  • سپس با استفاده از سوهان پا قسمت های سفت تر مانند پینه ها، باید برداشته شود و پوست کف پا کاملا صاف و نرم شود.
  • در مرحله بعدی باید پوست پا را مرطوب کنید و کار کف سابی پای شما به پایان می رسد.

کف سابی پا مانند بسیاری از کارهای دیگه، ابزارها و وسایل خاصی دارد. این روش تنها برای زیبایی ناخن ها نیست، بلکه روش هایی نیز برای مراقبت از پوست پا هم می باشد.

با کف سابی پا، پوست کف پا لایه برداری شده و صاف و مرطوب میشه. انجام این کار به کسانی توصیه میشه که کف پای خشک و پاشنه‌ های ترک خورده دارند. چون آلودگی های بیشتری را به خود جذب می کند.

اگر با نحوه کفسابی پا آشنا نیستید و قصد دارید طرز استفاده از کفسابی پا را یاد بگیرید، حتما مقاله ی آموزش کفسابی پا را مطالعه نمایید.

امیدوارم بعد از مطالعه این مطلب با کف سابی پا و فواید آن آشنا شده باشید، اگر تجربه ای در این زمینه دارید خوشحال می شویم با ما در میان بگذارید. ممنون که تا این قسمت از این مقاله همراه ما بودید.

خرید رنده ریز و درشت پا

انواع رنده پا استیل و ضد زنگ

6 نظر در “با کف سابی پا و فواید شگفت انگیز آن آشنایی دارید؟ 👀

  1. diana-liam گفت:

    کفسابی پا هر چند ماه یکبار برای سلامت پوست پا و زیبایی خیلی مهم هستش.. حتی اگر تایم رفتن به مراکز زیبایی ندارید در خانه این کار را انجام دهید.. ممنون از مطالب مفیدتان !

  2. parisa-qanei گفت:

    سلام من از کوکتل پدیکور خرید کردم و کیفیتش عالی بود .. ممنون از شما

  3. qwedguyg گفت:

    رنده درشت یا رنده ریز در کف سابی پا فرقی نداره؟

    1. ghomlaghi گفت:

      اگر مبتدی هستید پیشنهاد خرید رنده پا ریز را به شما می دهیم .. رنده درشت برای افردای است که به صورت تخصصی کفسابی انجام می دهند و یا قبلا این کار را تجربه کردند.

  4. غزل بابائی گفت:

    واقعا بهترین راه برای فرار کردن از خشکی پا همین کفسابیه.مطلب فوق العاده بود

    1. ادمین سایت گفت:

      خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید