ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

چگونه قلم کاشت ناخن را تمیز کنیم؟

چگونه قلم کاشت ناخن را تمیز کنیم؟

تمیز کردن قلم کاشت ناخن

یکی از ابزارهای مهم و کاربردی برای ناخنکاران قلم کاشت ناخن است. بنابراین چگونگی استفاده و شرایط نگهداری و تمیز کردن آن بسیار مهم است. اگر بعد از هر بار استفاده و همچنین در پایان روز قلم کاشت ناخن را تمیز نکنید، باقی مانده مواد کاشت ناخن یا همان ژل کاشت یا پودر اکریلیک روی قلم خشک می شود و آسیب جدی به قلم وارد میکند! پس با اصولی تمیز کردن قلم کاشت ناخن، عمر، دوام و کارایی قلم را زیاد کنید تا مجبور نشوید آن را در زمان کمی عوض کنید. در ادامه با گلارا همراه باشید تا نحوه تمیز کردن انواع قلم کاشت ناخن را به صورت مرحله به مرحله توضیح دهیم. در ادامه با سایت فروشگاهی گلارا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با تمیز کردن قلم کاشت ناخن کسب کنید.

نحوه تمیز کردن قلم کاشت ناخن

همانطور که میدانید انواع مختلفی از قلم کاشت ناخن ساخته شده از موهای مصنوعی برای انجام کاشت پودر، کاشت ژل و طراحی ناخن موجود می باشد. که هر کدام در جای مخصوص به خود استفاده می شود. تمیز کردن این قلم ها بعد از هر بار استفاده و در پایان روز کار دشواری نیست چراکه از حساسیت بالایی برخوردار نمی باشند و به راحتی تمیز می شوند.

تمیز کردن قلم کاشت ژل

  1. پس از خرید محلول کلینزر ناخن آن را روی یک پد بدون پرز بریزید و قلم را بصورت کامل با آن پاک کنید تا هیچگونه مواد کاشتی روی آن نماند.
  2. موهای قلم را با دست صاف و یکدست کنید و اجازه دهید قلم خشک شود، سپس بعد از خشک شدن درون جا قلمی قرار دهید.

تمیز کردن قلم کاشت پودر

بعد از موادگذاری صحیح و اصولی برای پاک کردن قلم، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. قلم را به لیکوئید آغشته کنید و سپس روی پد کلینزر بصورت رفت و برگشت، بکشید تا مواد پودر از روی قلم پاک شود.
  2. قلم را داخل محلول قلم شور قرار دهید و بعد از گذشت چند ثانیه خارج کنید.(خرید محلول قلم شور ناخن)
  3. موهای قلم را با دست صاف کنید و قلم را بین دو پد بدون پرز بگذارید تا محلول قلم شور از آن خارج شود.
  4. بعد از خشک شدن کامل قلم، آن را در جای خود بگذارید.

تمیز کردن قلم طراحی ناخن

قلم های طراحی ناخن را به دلیل موهای کمی که دارند با محلول قلم شور و استون تمیز نکنید. زیرا موهای قلم میریزد و دیگر قابل استفاده نیست. قلم طراحی ناخن را ابتدا با محلول کلینزر پاک کنید، به صورتی که هیچ موادی روی آن باقی نماند. سپس موهای قلم را با دست صاف کنید و بعد از خشک شدن آن، درون جا قلمی خود قرار دهید. برای خرید قلم طراحی ناخن کلیک کنید.

نکات مهم

  • توجه داشته باشید که حتما بالافاصله بعد از استفاده از قلم مو و قبل از خشک شدن مواد روی آن، برای تمیز کردن آن اقدام کنید.
  • از خشک شدن کامل قلم مطمئن شوید و سپس آن را درون جا قلمی قرار دهید.
  • قلم کاشت را به صورتی که انتهای آن داخل جا قلمی و موهای آن به سمت بالا باشد درون جا قلمی قرار دهید و حتما یک درپوش روی قلم بگذارید تا گرد و غبار روی موهای قلم قرار نگیرد.
  • توجه داشته باشید اگر موهای قلم به صورت اولیه صاف نشود و یا پس از تمیز کردن بریزد، زمان خرید قلم جدید و تعویض آن رسیده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید