ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

آموزش کاشت و ژلیش ناخن پا در منزل

آموزش کاشت و ژلیش ناخن پا در منزل

ژلیش ناخن پا

همه ما با ژلیش ناخن ها آشنا هستیم یا حداقل این کلمات را شنیده ایم. اما واقعیت این است که تمام روش های کاشت ناخن و طراحی آن تنها مانیکور و آرایش ناخن روی دست و انگشت های دست را برای ما به خاطر می آورد، در صورتی که تمام این روش ها برای ناخن های پا نیز استفاده می شود. و برای زیبایی و استحکام بیشتر ناخن های خود می توانید از روش هایی مانند ژل ناخن و انواع روش های کاشت و طراحی استفاده کنید. اگر به زیبایی ناخن هایتان اهمیت می دهید، یا اگر ناخن هایتان بدشکل، ناهموار یا شکننده هستند، این مقاله برای شما مناسب است. با تهیه ابزار لازم و انجام دستورالعمل های گام به گام زیر می توانید پدیکور خود را در منزل انجام دهید. تا آخر این مقاله از سایت فروشگاهی گلارا همراه ما باشید.

نحوه ژلیش ناخن های پا

برای ژلیش ناخن پا در منزل در مرحله اول باید با استفاده از پوشر، آماده سازی یا زیر سازی ناخن انجام شود. پوشر را کاملا ضد عفونی کنید تا از قارچ ناخن در امان باشید. پوشر را بردارید و کوتیکول ناخن را عقب بزنید. تا صدف ناخن بزرگ تر و زیباتر دیده شود. سپس با سوهان برقی و سرسوهان بسیار کوچک، ناخن را سوهان بکشید. با ظرافت قسمت های نزدیک به گوشت اطراف آن را سوهان بکشید. تا سطح ناخن صاف و مرتب شود و با براش ناخن پودرهای اضافی رو پاک کنید. مرحله بعدی دوباره کوتیکول ها رو عقب بزنید و با نیپر ناخن، پوست های اضافی اطراف ناخن را حذف کنید. پد جدا کننده انگشت را لا به لای انگشتان پا قرار بدید. حالا نوبت مواد گذاری است؛ ابتدا سطح ناخن پرایمر غیر اسیدی بزنید. (پرایمر باعث میشه مواد کاشت یا ژلیش به راحتی روی ناخن بچسبد و ماندگاری و استحکام مواد را افزایش میدهد)

مقداری از پلی ژل ناخن را به اندازه خیلی کم برداشته و با براش خیس روی ناخن پهن کنید. انقدر براش را روی پلی ژل بزنید تا تمام مواد به صورت کاملا صاف، روی سطح ناخن پخش شود و ناخن مورد نظر شما شکل بگیرد. ناخن ها را زیر دستگاه UV_LED قرار دهید تا پلی ژل کاملا خشک شود. بعد روی ناخن را با سوهان دستی کاملا صاف و یکدست کنید. پولیش ناخن یا لاک ژل استفاده کنید. رنگ لاک ژل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و روی سطح ناخن کاشته شده بزنید. به صورت یک لایه نازک بزنید و به مدت ۳۰ ثانیه الی ۱ دقیقه ناخن های پا رو زیر دستگاه UV_LED قرار بدید، تا کاملا خشک شود. بعد از گذشت ۳۰ ثانیه الی ۱ دقیقه لایه بعدی از لاک ژل را بزنید. انقدر این کار را ادامه دهید تا رنگ مورد نظر بر روی ناخن ها قرار گیرد. در آخر با استفاده از تاپ کات ناخن این لاک ژل را محکم و ماندگار تر کنید. و به مدت ۳۰ ثانیه الی ۱ دقیقه زیر دستگاه UV_LED قرار بدید. در پایان کار از روغن کوتیکول دور تا دور ناخن استفاده کنید. (خرید روغن کوتیکول ناخن)

ژلیش ناخن های پا

ابزار و مواد لازم برای ژلیش ناخن پا

ژلیش ناخن پا

نکات مهم در مورد ژلیش ناخن پا

بعد از کاشت ناخن و ژلیش ناخن پا نکاتی باید مورد توجه قرار بگیرد:

زمان ترمیم ژلیش پا

معمولا زمان ترمیم ژلیش ناخن پا ۳ هفته الی ۱ ماه است. بهتر است برای ترمیم کاشت ناخن به سالن های زیبایی حرفه ایی و معتبر مراجعه کنید تا ناخن های شما از شکستگی، عفونت، قارچ و… در امان باشد.

قسمت های شکسته شده و ترک خورده ناخن‌ها را دستکاری نکنید

اگر لاک ژل روی ناخنتان شکسته، آن قسمت را دستکاری نکنید؛ چون جدا کردن قسمت‌های باقی‌مانده لاک ژل از روی ناخن کار سختیست و به سطح ناخن آسیب جدی وارد میکند. پس اگر مهارت کافی برای این کار نداشته باشید، درد زیادی را باید تحمل کنید.

احتمال ساییدگی در ناخن ها

اگر مواظب لاک ژل ناخن‌ها نباشید، احتمال سابیدگی و ترک خوردن آنها وجود دارد و عواقب زیادی در بر خواهد داشت.

ماندگاری ژلیش ناخن پا

به طور کلی لاک ژلیش برای پا ۱ماه ماندگاری دارد اما در صورت رعایت برخی از نکات و به موقع مراجعه کردن برای ترمیم، و همچنین استفاده از برند با کیفیت برای لاک ژل میتوانید ماندگاری لاک ژلیش روی ناخن های پا را افزایش دهید. لاک ژل میکس کوکو با بهترین متریال ساخت با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان، کیفیت و ماندگاری بالایی دارد که می توانید از سایت گلارا خریداری نمایید.

عوارض ژلیش ناخن

  1. استفاده از دستگاه UV_LED که اشعه های فرابنفش دارد، میتواند به پوست پا و ناخن‌ها اسیب وارد کند. بهتر است از کرم‌های مخصوص استفاده کنید تا اسیب کمتری به پوست و ناخن وارد شود.
  2. استفاده نادرست از سوهان برقی، موجب می شود، به صدف ناخن اسیب وارد شود.
  3. باقی ماندن چربی روی ناخن، اگر با سوهان دستی پاک نشود، موجب می شود ناخن هوا بگیرد و باعث ایجاد عفونت و قارچ شود.

برای مطالعه بیشتر:

همه چیز درباره کاشت ناخن با ژل به همراه معرفی ابزارهای مورد نیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید