ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

آموزش لمینت ناخن در خانه

آموزش لمینت ناخن در خانه

آموزش لمینت ناخن

آموزش گام به گام لمینت ناخن

در این مقاله قصد داریم بصورت مرحله به مرحله و با زبانی ساده آموزش لمینت ناخن در خانه را شرح دهیم، تا بتوانید پس از خواندن، فقط با تهیه تجهیزات و خرید لمینت ناخن، در خانه ناخن هایتان را لمینت کنید. لمینیت ناخن شامل سه مرحله مهم می باشد: زیرسازی ، مواد گذاری و تاپ شاین.

۱. زیرسازی ناخن

زیر سازی ناخن شامل دو پروسه، مانیکور و سوهان کشی می باشد.

الف) مانیکور ناخن

در ابتدای کار باید دست ها و ناخن ها را از آلودگی ها و چربی ها کاملا دور کنیم، تا هیچگونه آلودگی و چربی روی ناخن ها نباشد. این عمل به وسیله خرید کلینزر ناخن میسر است. سپس با استفاده از ابزار عقب زن ناخن ، پوست و گوشت انتهای ناخن را کمی به سمت عقب هل دهیم. سپس به کمک نیپر ناخن پوست های اضافه را از سطح رویش ناخن جدا کنیم تا فرم ناخن ها بهتر دیده و مشخص شوند.

ب) سوهان کشی

در این مرحله سطح روی ناخن را خیلی آهسته و با دقت، با سوهان برقی کمی سوهان میکشیم، تا سطحی براق روی ناخن نماند. همچنین بهتر است که پوست های اضافی اطراف و دور ناخن را هم برش بزنیم تا اطراف ناخن صاف و یکدست شود. در اخر با استفاده از سوهان دستی ناخن ، تمام قسمت های ناخن را سوهان کشی میکنیم تا شکل و اندازه تمام ناخن ها یکدست شود و فرم دلخواه را پیدا کنند. فرم ناخن میتواند گرد، مربع یا بیضی باشد.

۲. مواد گذاری

در این مرحله باید پودرهای اضافه بر روی دست و ناخن را که بر اثر سوهان کشی شکل گرفتند، با استفاده از براش ناخن از روی ناخن پاک کنیم. حال بر روی تمام قسمت های ناخن ضد قارچ میزنیم و بعد از خشک شدن ضد قارچ، نوبت پرایمر است. پرایمر کمک می کند تا مواد لمینت ناخن خیلی بهتر و راحتر بر روی ناخن بچسبد. که معمولاً پرایمری که برای لمینت ناخن مورد استفاده قرار می گیرد، باید از نوع غیر اسیدی باشد. برای خرید پرایمر غیر اسیدی ناخن با قیمت و کیفیت عالی، کلیک کنید.

در اخر بر روی تمام ناخن ها یک لایه بیس ژل به طوری که فاصله خیلی کمی از گوشت اطراف ناخن داشته باشد، میزنیم.

نکته: اگر بیس ژل روی گوشت و پوست اطراف ناخن زده شود، باعث هوا کشیدن لمینت ناخن خواهد شد. بعد از اینکه بر روی تمام ناخن ها بیس ژل زده شد، باید ناخن ها رو به مدت 60 ثانیه درون دستگاه uv led قرار دهیم تا این ژل به خوبی خشک شود. (خرید دستگاه یووی ال ای دی ناخن)

در مرحله اخر مواد گذاری، از ژل مخصوص لمینت ناخن که با نام ژل فایبر گلاس معرفی شده است، استفاده میکنیم. مواد لمینت ناخن را روی سطح ناخن میزنیم، این ژل باید حداقل 3 تا 5 لایه بر روی ناخن ها زده شود تا ضخامت مورد نظر را برای ناخن ها ایجاد کند. ابتدا یک لایه نازک از لمینت را روی ناخن بزنید، سپس ناخن ها را درون دستگاه یووی قرار میدهیم تا خشک شود.

سپس لایه دوم ژل لمینت، بر روی ناخن ها تکرار میشود و دوباره درون دستگاه یو وی قرار میدهیم. این مراحل یا پروسه را به همین ترتیب تکرار میکنیم تا ضخامت ناخن لمینت شده به حد مورد نظر برسد. برای خرید لمینت ناخن می توانید از سایت فروشگاهی گلارا اقدام نمایید.

۳. تاپ شاین

قبل از تاپ شاین ممکن است که لایه لمینت ناخن حالت چسبنده داشته باشد، بنابراین با استفاده از پد الکلی خیلی محکم روی ناخن ها میکشیم تا حالت چسبندگی روی ناخن ها از بین برود و یک لایه براق روی ناخن ها دیده شود. تاپ ژل شاین دار را می توانید متناسب با سلیقه خودتان یک لایه لاک ژل با رنگ مورد نظر، بر روی ناخن ها بزنید و در دستگاه یو وی خشک کنید. می توانید لاک ناخن معمولی یا لاک ژل و یا هر طرح و دیزاینی که مد نظرتان باشد بر روی ناخن ها پیاده کنید. حال میتوانید با توجه به تمام مراحل گفته شده برای آموزش لمینت ناخن ، دستانی زیبا برای خود بسازید.

نکات مهم برای نگهداری از لمینت ناخن

  1. از آتش و حرارت دوری کنید
  2. ناخن های لمینت شده را با کرم مرطوب کننده یا آبرسان مرطوب کنید
  3. از آب و رطوبت زیاد دوری کنید
  4. استفاده از روغن های گیاهی
  5. دوری از استون ها و پاک کننده های حاوی استون و الکل

لمینت ناخن

سوالات متداول درباره لمینت ناخن

در ادامه یک سری از سوالات پر کاربرد کاربران پاسخ داده شده است:

عوارض لمینت ناخن ؟

لمینت ناخن به چه کسانی توصیه نمیشود؟ کسانی که به عفونت های قارچی دچارند، لمینت ناخن میتواند برای انها مضر باشد. زیرا یکی از مواردی که در بیماری ها چک می‌شود ناخن است. همچنین افرادی که سیستم ایمنی بدنشان ضعیف است، از انجام لمینت ناخن پرهیز کنند.

تفاوت کاشت و لمینت ناخن در چیست؟

کاشت ناخن به روش پودر جزو اصلی‌ترین پایه‌های کاشت برای ناخن می باشد، که در آن از پودری به رنگ شفاف یا صورتی استفاده میشود. اما در لمینت ناخن که نوعی کاشت ناخن محسوب میشود از مواد مخصوص لمینت استفاده می کنند. تفاوت لمینت با کاشت ناخن در اینست که مانند کاشت از تیپ استفاده نمیشود و موادی چون پودر و لیکوئید ندارد، و به صورت مستقیم روی صدف ناخن قرار می‌گیرد. همچنین برخلاف کاشت ناخن که نیازی به بیس ندارد، طراحی لمینت نیازمند استفاده از ژل بیس می باشد.

تفاوت لمینت ناخن با ژلیش ناخن چیست؟

برای بسیاری از افراد این سوال هم مطرح شده که از ژلیش ناخن استفاده کنیم یا لمینت ناخن؟ اما برای تصمیم گیری در این مورد باید برخی معیارها را در نظر بگیرید. برای این که در تصمیم گیری درک کاملی داشته باشید، بهتر است مقاله ی تفاوت ژلیش ناخن و لمینت ناخن را مطالعه نمایید.

مطالعه بیشتر:

معرفی انواع لاک ژل ناخن در رنگ بندی متنوع و باکیفیت

2 نظر در “آموزش لمینت ناخن در خانه

  1. عسل مرادی گفت:

    لوازم رو از وبسایت خودتون هم میشه خریداری کرد دیگه؟

    1. admin گفت:

      سلام دوست عزیز. بله تمام محصولات ناخن و کاشت ناخن و ابزرا مانیکور پدیکور با بهترین قیمت و سود کم در سایت موجوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید