ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

آموزش نحوه فرنچ ناخن در خانه به همراه تکنیک های صحیح⚡️

آموزش نحوه فرنچ ناخن در خانه به همراه تکنیک های صحیح⚡️

آموزش فرنچ ناخن

امروزه زیبایی دستان و ناخن ها برای خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است و برای آن حساسیت زیادی به خرج میدهند. طرح فرنچ ناخن که ریشه ای فرانسوی دارد ابتدا توسط یک آرایشگر فرانسوی به نام “جاک لافرنج” در دهه ۱۹۷۰ معرفی شد. سپس به عنوان یکی از شیک ترین مدل ها برای ناخن، مورد استقبال بسیاری از خانم های جوان قرار گرفت. با وجود سادگی این طرح، موجب جذابیت بیشتر ناخن های شما می شود. بسیاری از بانوان شاغل و یا خانه دار زمان کافی برای مراجعه به سالن آرایش را ندارند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد آموزش فرنچ ناخن در خانه و بدون دردسر با شما صحبت کنیم پس تا آخر این مقاله همراه ما در سایت فروشگاهی گلارا باشید.

وسایل مورد نیاز برای فرنچ ناخن

آموزش فرنچ ناخن به صورت مرحله به مرحله

فرنچ ناخن در خانه کار ساده ای نیست و قلق های خاص خود را دارد. اما کافیست با تهیه ابزار فرنچ ناخن و کمی حوصله، مرحله به مرحه با گلارا همراه شوید. به این ترتیب در هزینه و وقت خود صرفه جویی میکنید و هنری جدید هم یاد میگیرید.

1- آماده سازی ناخن

ابتدا لاک روی ناخن و گوشه و کنار آن را پاک کنید. هیچ گونه لاک و سطح اضافه ای نباید روی ناخن بماند. با استفاده از پد لاک پاک کن بدون استون که آسیب کمتری به ناخن می رساند، میتوانید لاک خود را پاک کنید.

توجه داشته باشید اگر ناخن های شما ژلیش است، پاک کردن آن با پد لاک پاک کن شدنی نیست. اما جای نگرانی نیست، ما در کنار شما هستیم. میتوانید پس از خواندن مقاله پاک کردن ژلیش ناخن و ریموو کاشت ناخن بقیه مراحل را با ما پیش بروید.

2- کوتاه کردن ناخن ها

برای گرفتن نتیجه ای بهتر ناخن های خود را یکدست کنید. اگر ناخن های شکسته و یکی در میان کوتاه و بلند دارید، همه را یک‌ اندازه کوتاه کنید. دقت کنید ناخن ها را از ته کوتاه نکنید چرا که باید فضای کافی برای فرنچ داشته باشید.

3- سوهان کشی

قبل از سوهان کشیدن می توانید سطح ناخن های خود را توسط کلینزر ناخن تمیز و یکدست کرده، حال با استفاده از بافر ناخن یا سوهان، ناخن های خود را صاف و یکدست کنید. با توجه به سلیقه‌ خود، نوک ناخن‌ها را گرد یا چهارگوش سوهان بزنید. با براش ناخن پودرهای اضافه ای که بر اثر سوهان کشی روی ناخن و انگشتان باقی مانده را پاک کنید. ناخن های خود را با دستمال مرطوب فاقد الکل تمیز کنید. با این کار بافت فرسوده روی سطح ناخن از بین رفته و ناخن هایی با سطح صاف دارید.

4- زیرسازی

برای زیرسازی و انجام فرنچ ناخن نیاز دارید ناخن های خود را مانیکور کنید. چرا که ناخن های شما باید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد. دستان خود را به مدت چند دقیقه در آب گرم قرار دهید. با پوشر ناخن (پوشر کوتیکول) یا خلال دندان پوست اطراف ناخن را به آرامی از سطح ناخن عقب بزنید. سپس با یک قیچی باریک پوست های اضافه و مرده را کوتاه کنید. خیلی دقت کنید که آسیبی به ناخن وارد نشود و با دقت زیادی این کار را انجام دهید. البته اگر پوست زیادی نیست و برای اینکه آسیبی به دستان خود نزنید کنار زدن آن هم کافیست.

5- زدن لاک پایه

برای مدل فرنچ نیاز داریم تا لاک ژل سطح ناخن را بپوشاند و روی آن پخش شود. لاک پایه معمولا رنگی روشن مانند صورتی خیلی روشن، کرم یا بژ دارند. البته استفاده از رنگ های نود و هلویی به زیبا و جذاب تر شدن ناخن شما کمک می کند. انتخاب رنگ لاک پایه به سلیقه شما بستگی دارد. بنابراین هر کدام به رنگ پوست شما بیاید، بهترین انتخاب است.

البته از بیس فرنچ هم میتوانید استفاده کنید. اما توجه داشته باشد که برای خشک کردن لاک بیس فرنچ باید از دستگاه لاک خشک کن uv led استفاده کنید. با صبر و حوصله تک تک ناخن ها را لاک بزنید و اجازه دهید خشک شود. پس از خشک شدن، لایه دوم را بزنید. به این ترتیب ناخن‌ها طبیعی و یک‌دست می‌شوند.

6- فرنچ کردن ناخن

شاید بعضی ها بتوانند بصورت حرفه ای، با لاک سفید یا هر رنگ دیگری که برای فرنچ انتخاب می کنند، نوک ناخن ها را منظم لاک بزنند. اما برای تمیز و صاف شدن فرنچ ، از برچسب فرنچ استفاده کنید. این برچسب ها به شکل هلال، نیم دایره، زیگزاگ و یا دایره می باشند. در پک فرنچ ناخن، برچسب پیدا می‌شود. جداگانه هم می‌توانید این برچسب‌ها را تهیه کنید.

 

برچسب فرنچ ندارید؟

جای هیچ نگرانی نیست. تکه های کوچک چسب نواری را روی ناخن بچسبانید. (از چسب زخم گرد هم میتوانید استفاده کنید) برچسب‌ را روی گردی طبیعی ناخن بچسبانید. طوریکه نوک ناخن ها بیرون بماند. حال نوبت زدن لاک فرنچ می باشد. نوک ناخن‌ها را لاک بزنید. چسب‌هایی که چسباندید اجازه نمی‌دهند بقیه سطح ناخن لاکی شود.

7- برق ناخن یا تاپ کت

برای یکدست شدن و براق نشان دادن ناخن، پس از خشک شدن فرنچ ها، یک لایه برق ناخن بزنید. البته اگر در مرحله پنج از بیس فرنچ استفاده کردید، در این مرحله باید از تاپ کات ناخن استفاده کنید. اگر مشاهده کنید فقط با چند مرحله ساده ناخن هایی زیبا، تمیز و فرنچ شده ای دارید.

انواع مدل فرنچ ناخن جدید 1402

3 نظر در “آموزش نحوه فرنچ ناخن در خانه به همراه تکنیک های صحیح⚡️

  1. parichehr-sarabi گفت:

    من بیس فرنچم رو از سایت شما خریدم خیلی راضی بودم

  2. پریا توسکانی گفت:

    خیلی مفید بود مطلب

    1. ادمین سایت گفت:

      ممنونیم بابت نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید