ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

امروزه همه ی بانوان به دنبال ناخن های زیبا و مقاوم با ماندگاری بالا می گردند. پلی ژل ناخن یکی از جدیدترین تکنیک ها و مواد برای کاشت است. که مقاومت و ماندگاری کاشت پودر  و کاشت ژل را دارد، ولی بسیار انعطاف پذیر و سبک است. روی ناخن طبیعی انجام میشود و ماندگاری طولانی مدت دارد. در ادامه این مطلب آموزش کاشت ناخن با پلی ژل را بصورت مرحله به مرحله توضیح می دهیم، فقط کافیست دقایقی از وقتتان را با گلارا بگذرانید…

پلی ژل ناخن چیست؟

نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل که به صورت تیوپی در بازار موجود است. ناخنکاران از پلی ژل نیز مانند سایر ژل ها در دو نوع هارد ژل و سافت ژل در رنگ های مختلف استفاده میکنند. پلی ژل را می توان با قلم مخصوص پلی ژل که موهایی پلاستیکی دارد و ژل به آن نمی چسبد در کاشت ناخن قالبی، کاشت با فیبر، کاشت ناخن با تیپ، کاشت با فرمر و انواع کاشت های گریم با ژل استفاده کرد.

بدون بو بودن کاشت با پلی ژل ناخن به دلیل استفاده نکردن از محلول لیکوئید، بهترین مزیت این مدل از مواد کاشت ناخن است. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که کاشت ناخن با پلی ژل چگونه است و به چه وسایلی نیاز داریم؟ برای گرفتن جواب خود در ادامه با ما همراه باشید…

لوازم مورد نیاز

برای کاشت با پلی ژل به ابزار و موادی نیاز دارید. که به راحتی و با بهترین قیمت بازار می توانید در بازرگانی گلارا به آنها دسترسی داشته باشید.

مرحله به مرحله آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

مانیکور خشک: از مراحل مهم در هر نوع کاشت ناخن است. ابتدا کوتیکول ها (پوست اطراف ناخن) را با استفاده از ابزار عقب زن ناخن به عقب برانید. با کمک از سر سوهان اشکی، کوتیکول های روی صدف ناخن را بردارید. سپس پوست های اضافه را به آرامی با نیپر ناخن ببرید و جدا کنید.

خراش دادن سطح ناخن: این مرحله را باید با استفاده از سوهان دستی ناخن یا سر سوهان کاغذی نرم انجام دهید. با خراشیدن سطح ناخن چربی روی ناخن را از بین ببرید. دقت کنید، که حتی یه نقطه چربی بر روی صدف ناخن، روی کیفیت کار شما تاثیر می گذارد و باعث بلند شدن مواد از روی ناخن می شود.

فرم دهی ناخن: اندازه و فرم ناخن را با کمک سوهان دستی درست کنید. برای جذاب تر دیده شدن کار باید تمامی ناخن ها دارای یک فرم، و قد ناخن ها با هم یکی باشند.

حالا نوبت به استفاده از پلی ژل رسیده است. با فشار دادن، مقدار مورد نیاز از پلی ژل را خارج کنید و با قلم دوسر پلی ژل یا انتهای عقب زن آن را روی ناخن بگذارید. توجه کنید که مقداری زیادی از مواد را روی ناخن  قرار ندهید. چون باعث ضخیم شدن کاشت شما می شود. برای پخش کردن پلی ژل روی ناخن، نیاز به محلول کلینزر ناخن یا لیکوئید پلی ژل دارید. پد کلینزر را به محلول آغشته کنید. توجه کنید که پد باید کاملا خیس باشد، با قرار دادن قلم روی پد، کلینزر جذب قلم شده و کار با پلی ژل برایتان راحت تر می شود.

با استفاده از قلم، پلی ژل را بر روی ناخن پخش کنید و قد ناخن را به کمک فرمر بلند کنید. دستان را درون دستگاه UV قرار دهید. توجه کنید قبل از قرار دادن دست زیر دستگاه، دور ناخن ها را چک کنید! که مواد شره نکرده باشد. 60 ثانیه زمان مناسبی برای خشک کردن مواد می باشد.

بعد از اینکه مواد خشک شد. فرمر را از انگشت جدا کنید. در این مرحله شما می توانید برای ایجاد هلال و برجستگی بر روی ناخن، با استفاده از پد کلینزر که آغشته به کلینزر می باشد، چسبندگی سطح ناخن را بگیرید. برای مواد گذاری در کاشت با پلی ژل باید هر ناخن بصورت جدا انجام شود. سپس بعد از خشک شدن هر ناخن، سراغ ناخن بعدی بروید.

برای خرید پلی ژل کاشت ناخن کافیست از همین سایت اقدام به خرید نمایید.

نکته مهم در آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

توجه کنید که در تمام کاشت های پلی ژل، به منظور محافظت از لایه زیرین ناخن، از یک لایه نازک تاپ شاین بر روی سطح ناخن استفاده کنید تا مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد.

2 نظر در “آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

  1. زهره گفت:

    ممنون از نکات خوب و آموزندتون 🌹

    1. ادمین سایت گفت:

      سلام دوست عزیز
      ممنون از نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید