ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

تفاوت لمینت و کاشت ناخن

تفاوت لمینت و کاشت ناخن

تفاوت لمینت ناخن با کاشت ناخن

تفاوت لمینت و کاشت ناخن در نوع مواد استفاده شده و شیوه مواد گذاری آن می باشد. در کاشت ناخن ، پودر‌های اکریلیک و تیپ ها، روی ناخن‌‌های طبیعی استفاده می شوند و به کاشت پودری شهرت دارند. کاشت ناخن مناسب علاقه مندانی است که قادر نیستند هر روز لاک خود را تمدید کند و یا از دوست دارند ناخن کشیده تری داشته باشند. استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند، بسیار مناسب است. لمینت ناخن نوعی دیگر از زیباسازی ناخن می‌باشد. در حقیقت یک کاور ژلی از جنس مخصوص، روی ناخن ‌ها قرار میدهند، تا ناخن ‌هایتان در برابر آسیب‌های متفاوت حفظ شود و ظاهر زیبایی نیز به ناخن ‌های شما بدهند؛ در ادامه با تفاوت لمینت و کاشت ناخن بیشتر آشنا خواهیم شد پس تا آخر این مقاله از سایت فروشگاهی گلارا همراه باشید.

همچنین کاور کردن و یا لمینت ناخن کمک می کند تا ناخن ‌های طبیعی داشته باشید، بدون آنکه به آن‌ها صدمه و یا آسیبی برسد. ضمن انکه ضخامت، در لمینت ناخن کمتر از کاشت پودری ناخن می باشد. اما در لمینت، مواد به صورت لایه ای نازک، روی خود ناخن کار میشود که طبیعی تر جلوه میدهند و برای کسانی که ضخامت کاشت ناخن را دوست ندارند یا با آن راحت نیستند، مناسب تر است. مدت زمان انجام دادن کاور ناخن نسبت به انجام عمل کاشت کمتر و در حدود نیم ساعت است چرا که سوهان‌کشی زیادی ندارد. برای خرید لمینت ناخن در رنگ بندی متنوع می توانید از همین سایت اقدام نمایید.

لمینت ناخن بهتره یا کاشت ؟

لمینت ناخن و کاشت ناخن در سالهای اخیر توانسته در میان بسیاری از خانم ها مورد توجه واقع شود. چرا که سبب شده، ناخن ها کمتر در معرض شکسته شدن قرار بگیرند. حالا برای خیلی از خانما این سوال پیش میاد که کاشت ناخن بهتر است یا لمینت؟

کاشت اکریلیک یک ترکیب از پودر و مونومر مایع است که به صورت خمیر در می آید و با قلم مخصوص کاشت ناخن این مواد ساخته شده روی سطح ناخن ها قرار می گیرد و پس از فرم دادن خشک می شود. اکریلیک نیازی به اشعه نور دستگاه UV-LED ندارد و به مرور زمان در تماس با هوا خشک می شود. کاشت ناخن با پودر اکریلیک یک راه عالی برای تغییر شکل ناخن ها و افزایش طول آنها است. ایمپلنت های اکریلیک بادوام تر و مقاوم تر هستند که باعث می شود عمر طولانی تری داشته باشند. ضخامت ناخن را افزایش می دهد و سطحی صاف و یکنواخت در طول و شکل ناخن ایجاد می کند.

در لمینت ناخن بر روی ناخن های خودتان عملیات زیبا سازی انجام می شود اما در کاشت ناخن یک لایه اضافه بر روی ناخن قرار میگیرد و سپس بر روی آن لاک ژل و یا بیس فرنچ ناخن انجام میشود؛ بنابر این لمینت ناخن طبیعی تر و مناسب تر از کاشت ناخن است. البته در کاشت می توانید اندازه ناخن ها را بلندتر کنید اما در لمینت این طور نیست و روی ناخن های خودتان انجام می شود. (برای خرید بیس فرنچ ناخن کلیک نمایید.)

قبل از انجام هر دو این عملیات باید ناخن های خود و یا زیباجوی خود را پاکسازی کنید و سپس با خرید تجهیزات مانیکور و پدیکور، پوسته های اطراف ناخن را گرفته و بعد از زدن ضد قارچ و یک لایه بیس کات ناخن عملیات کاشت و یا لمینت ناخن انجام می شود.

توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی گلارا با بیش از ده سال سابقه فعالیت در عرصه فروش لوازم زیبایی و بهداشتی ناخن، تجهیزات مورد نیاز برای ناخن کاران عزیز را موجود دارد و می توانید با مراجعه به منوی سایت تجهیزات مورد نیاز خود را بررسی و خریداری نمایید.

لمینت ناخن یا کاشت بهتر است؟

آیا لمینت ناخن نیاز به سوهان کشی دارد؟

بله! در کاشت ناخن و حتی لمینت ناخن باید از سوهان کشی استفاده کرد تا سطح براق روی ناخن از بین برود و سطح ناخن صاف و از هر گونه الودگی و چربی به دور باشد.

خرید لاک ژل در رنگ بندی مختلف با بهترین قیمت

مدت زمان ماندگاری لمینت ناخن چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری لمینت ناخن حدود ۲۵ روز است. بعد از ان شما می‌توانید لمینت کار شده بر روی ناخن‌هایتان را ترمیم و مدت زمان ماندگاری آن را مجدد تمدید کنید. لمینت در کنار زیباتر شدن ناخن تمامی عیوب صدف ناخن را میگیرد و  قوس ملایم و استانداری به ناخن های شما می دهد.

چند مرتبه میتوان لمینت ناخن را مداوم ترمیم کرد؟

ترمیم لمینت ناخن تا 3 مرتبه امکان پذیر است و پس از آن باید مجدد برای انجام آن اقدام نمود. در کل بهتر است در بین دفعه اول و دوم انجام لمینت ناخن، مدت زمانی را برای استراحت ناخن‌هایتان در نظر بگیرید.

سوالات متداول درباره لمینت ناخن

لمینت ناخن بهتر است یا کاشت ناخن؟

لمینت ناخن بهتر از کاشت ناخن می باشد. چرا که ناخن طبیعی خود را دارید و صدف ناخن کمتر آسیب می بینید.

لمینت ناخن چقدر ماندگاری داره؟

زمان ماندگاری لمینت ناخن حدود ۲۵ روزه. بعد از ان شما می‌توانید لمینت کار شده بر روی ناخن‌هایتان را ترمیم و زمان ماندگاری آن را تمدید کنید

2 نظر در “تفاوت لمینت و کاشت ناخن

  1. زهرا جباری گفت:

    مرسی از اطلاعات مفیدتون

    1. admin گفت:

      خواهش میکنم. ممنون از وقی که برای مطالعه گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید