ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

تفاوت ژلیش و لمینت ناخن در چیست؟

تفاوت ژلیش و لمینت ناخن در چیست؟

تفاوت ژلیش و لمینت ناخن

شاید برای شما هم این سوال پیش اومده باشه که ژلیش بهتره یا لمینت؟ فرق ژلیش با لمینت در چیه؟ در این مقاله قصد داریم تفاوت ژلیش و لمینت ناخن را به طور واضح بیان کنیم. تا شما بتوانید به درستی تصمیم بگیرید کدام بهتر است و بیشتر مناسب شماست. پس در ادامه با سایت فروشگاهی گلارا همراه باشید…

روش ژلیش به مواد گذاری احتیاج ندارد. چرا که نوعی لاک ناخن بوده و ماندگاری بالایی دارد و برای خشک کردن آن باید از دستگاه لاک خشک کن یووی ال ای دی استفاده کرد.

(خرید دستگاه یووی ال ای دی ناخن)

در ژلیش، ناخنکار ابتدا با مانیکور دور ناخن‌هایتان را تمیز می‌کند، و مانند روش کاشت پودری، از مایع ضد قارچ استفاده می‌کند. تا در طول زمان ماندگاری لاک ژلیش ، از بیماری‌های عفونتی جلوگیری کند. سپس ناخن‌ها را با مایع ژلیش پوشش می‌دهد. در این مرحله باید انگشتان شما به مدت ۱۵ الی ۶۰ ثانیه داخل دستگاه یووی ال ای دی قرار بگیرد تا لاک ژل خشک شود. همچنین این روش نسبت به لاک ماندگاری بالاتری دارد و براق تر و طبیعی تر به نظر می‌رسد.

اما لمینت ناخن نوعی کاشت به حساب می آید. که برای استفاده از آن از مواد مخصوص لمینت استفاده می‌شود. برای خرید لمینت ناخن در انواع رنگ بندی کلیک نمایید.

تنها تفاوت لمینت و ژلیش ناخن در این میباشد که مانند ژلیش از تیپ استفاده نمی شود، و موادی چون پودر و لیکوئید ندارد، و به صورت مستقیم روی صدف ناخن قرار می‌گیرد. برخلاف ژلیش ناخن که نیازی به بیس ندارد، طراحی لمینت نیازمند استفاده از ژل بیس است.

پولیش ناخن

ژلیش ناخن چیست؟

لاک‌های موقت که به نام ژلیش ناخن معروف شده‌اند، در واقع همان لاک کلاسیک هستند. که با ژل اکریلیک مخلوط شده است. لاک ژلیش مثل لاک معمولی در معرض هوا خشک نمی شود و پس از قرار گرفتن زیر نور لامپ مخصوص، به حالت جامد در می آید. لاک ژل دوام بسیار طولانی مدتی نسبت به لاک های معمولی دارد و بسیار مقاوم و ماندگارند، دوام این لاک ها 1 ماه و شاید هم بیشتر می باشد. همچنین لاک ژل یا ژلیش دارای سه مرحله میباشند: ژل بیس، ژل رنگی، و تاپ ژل. که باید با همین ترتیب روی ناخن اجرا شوند. برای خرید لاک ژل ناخن کلیک کنید.

ژلیش ناخن

لمینت ناخن چیست؟

لمینت در واقع روی صدف ناخن کار میشود تا به شما ناخن هایی زیبا و بادوام و بلند هدیه کند، همچنین قابلیت ارتجاعی داشته و سبک و انعطاف‌پذیر است. می توان گفت همان کاور ناخن است که برای زیبا کردن ناخن ها و جلوگیری از صدمه دیدن آن‌ها است که به شما کمک می‌کند تا از شکنندگی ناخن ها در امان بمانید. در واقع از موادی استفاده میشود که نه تنها آسیبی به ناخن هایتان وارد نمیکند بلکه موجب زیبایی و مانع از عفونت و شکستگی ناخن ها میشود. لمینت به رنگ های متفاوتی ارائه شده اند، که لمینت ساده شیشه‌ای بهترین گزینه برای انتخاب است.

امیدواریم در این مقاله تفاوت ژلیش و لمینت ناخن را متوجه شده باشید، در صورت سفارش هر نوع لاک ژل و یا لمینت ناخن و هرگونه راهنمایی می توانید با پشتیبانان ما در تماس باشید؛ ممنون که تا آخر مقاله همراه ما بودید.

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع لاک ژل ناخن می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

4 نظر در “تفاوت ژلیش و لمینت ناخن در چیست؟

  1. parichehr-sarabi گفت:

    از تفاوت های لمینت ناخن و کاشت هم بگین لطفا ممنون

    1. ghomlaghi گفت:

      بهتر است مقاله تفاوت لمینت و کاشت ناخن را مطالعه نمایید

  2. سارا حسینی گفت:

    چقدر خلاصه ولی پرمحتوا. خسته نباشین

    1. admin گفت:

      خیلی ممنون از نظرتون دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید