ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

۲۰+ ایده طرح ناخن محرم و مراسم سوگواری ۱۴۰۲ همراه با لاک ژل

۲۰+ ایده طرح ناخن محرم و مراسم سوگواری ۱۴۰۲ همراه با لاک ژل

طرح لاک محرم

رنگ مشکی یکی از رنگ‌های شیک و جذاب است که طرفداران زیادی دارد و مناسب انواع تیپ‌ها می‌باشد. رنگ مشکی جزو رنگ هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه جذابیت خاص خود را دارد؛ لاک ژل مشکی یکی از گزینه های مناسبی است که می توانید در مراسمات خاص و عزاداری به خصوص محرم استفاده کنید. در ادامه به روانشناختی رنگ مشکی و نماد این رنگ بیشتر توضیح خواهیم داد و در آخر تصاویری از بهترین طرح های کاشت و لاک ژل محرمی برای شما قرار خواهیم داد، پس در ادامه همراه این بخش از سایت فروشگاهی گلارا باشید.

روان شناختی رنگ مشکی

رنگ سیاه یا تیره نشان دهنده ثروت، قدرت، هوش و زکاوت، جدیت، تاریکی و مرگ و سوگواری است؛ سیاه همیشه به عنوان نماد دنیای ناشناخته و پنهان استفاده می شود. سیاه نماد قدرت است، این رنگ احساسات زیادی را بیان نمی کند و افراد را مرموز و نامفهوم نشان می دهد. در بسیاری از فرهنگ ها، رنگ سیاه به عنوان نماد مرگ و سوگواری شناخته می شود.

رنگ مشکی در واقع باعث جذب گرما می شود به همین دلیل است که توصیه می شود در فصول گرم سال از رنگ های روشن برای انتخاب لباس و شلوار استفاده شود؛ این رنگ عاملی برای افزایش دمای بدن است.

مشکی یکی از رنگ هایی است که برای نشان دادن قدرت، تاریکی و مرگ استفاده می شود و مکمل آن رنگ سفید است.

اگر قصد دارید تا از رنگ های مکمل در لاک ژل مشکی خود بر روی ناخن استفاده کنید از رنگ های سفید، نقره ای، طلایی می توانید انتخاب کنید البته رنگ مشکی با هر رنگ دیگری ترکیب شود، جذابیت خاص خود را دارد.

بهترین لاک ژل مشکی

از بهترین لاک ژل های مشکی می توان لاک ژل مشکی میکس کوکو را نام برد این لاک از ترکیبات مواد اولیه از رزین طبیعی ساخته شده است که حاوی حلال های شیمیایی، غیر سمی و بدون بو، بدون هیچ آسیبی برای بدن انسان است.

این برند یکی از برند های معروف در زمینه تولیدات و فروش لاک ژل و انواع تثبیت کننده ناخن می باشد که نام آشنای بسیاری از ناخن کارهای حرفه ای است.

سایت فروشگاهی گلارا با فروش عمده و تکی انواع لاک ژل های میکس کوکو با قیمت مناسب سعی دارد تا مشتریان خود را راضی نگه دارد و بهترین ها را به آنان عرضه دارد.

طراحی ناخن با لاک ژل مشکی

از آنجاییکه رنگ مشکی را می توان با تمامی رنگ ها ست کرد، نیازی به نگرانی در انتخاب رنگ مکمل آن نیست البته بهتر است در انتخاب رنگ مکمل از رنگ های روشن انتخاب کنید تا نمای بیشتری داشته باشد.

از انواع طرح های ناخن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی لاک ژل مشکی با خطوط طلایی نقره ای
  • لاک ژل مشکی با ستاره های رنگی
  • لاک ژل مشکی با طرح نطقه چین سفید
  • طرح چهارخونه ای لاک ژل مشکی و سفید
  • لاک ژل مشکی شاین دار
  • لاک ژل مشکی همراه با نگین
  • لاک ژل مشکی سبک مینیمال
  • لاک ژل مشکی طرح فانتزی و …

۲۰+ ایده طرح ناخن محرمی

مشکی بهترین رنگ ناخن برای محرم است. بانوان علاوه بر پوشیدن لباس مشکی در ایام محرم، سعی می‌کنند در کنار ست کردن لباس ها، ناخن و اکسسوری رنگ مدنظرشان را ست کنند به همین دلیل به دنبال بهترین ها هستند. دیزاین ناخن برای محرم و مراسم عزاداری باید طرحی ساده و در عین حال شیک باشد.

لاک ژل مشکی در انواع مختلفی چون مات، براق، شاین، مگنتی و… در بازرگانی گلارا با بهترین قیمت موجود است و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. در این بخش جدیدترین ایده طرح ناخن برای محرم ۱۴۰۲ در اختیار شما قرار گرفته است.

6 نظر در “۲۰+ ایده طرح ناخن محرم و مراسم سوگواری ۱۴۰۲ همراه با لاک ژل

  1. parmida kh گفت:

    من خودم ناخن کار هستم، به شدت لاک ژل مشکی طرفدار داره بخصوص برای محرم !

    1. ghomlaghi گفت:

      موفق باشی پارمیدا جان؛ بله همانطور که اشاره فرمودین طراحی های ناخن علی الخصوص استفاده از لاک ژل مشکی در این ایام افزایش پیدا می کند.

  2. سحر گفت:

    سلام من میخوام خودم طراحی ناخن رو شروع کنم باید از چه لوازمی استفاده کنم؟

    1. ghomlaghi گفت:

      سلام سحر عزیز لوازم طراحی ناخن مختلفی وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید. سایت گلارا تمامی این لوازم را با قیمت مناسب موجود دارد که می توانید تهیه نمایید.

  3. مونا یوسف پور گفت:

    تصاویر زیبا و با کیفیتی استفاده کردید. ولی کاش مدلای بیشتر و جدیدتر میزاشتید

    1. ادمین سایت گفت:

      سلام مونا عزیز
      تا زمان محرم تصاویر به روز و مدلای بیشتری قرار میدیم.
      ممنون از نظر شما دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید