ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

انواع ژلیش ناخن با طرح های جذاب و شیک برای دیزاین ناخن

انواع ژلیش ناخن با طرح های جذاب و شیک برای دیزاین ناخن

زیباترین طرح ناخن سال

شرکت پنتون رنگ سال جدید را طبق عادت همیشه زودتر از موعود معرفی کرد. تا طرفداران مد و پوشاک طبق رنگ معرفی شده برای سال جدید خرید کنند. امروزه بسیاری از افراد به رنگ مد شده در یک سال اهمیت بسیاری میدهند و به دنبال ست کردن لباس ها، اکسسوری، رنگ مو، کیف و کفش و حتی لاک خود با یکدیگر هستند. رنگ سال 1401 آبی بنفش ، رنگی زیبا و پر انرژی و به رنگ گل پریوش انتخاب شد.

علاقمندان دنیای مد سعی میکنند تا تیپ و استایل خود را با رنگ سال 2022 آبی بنفش ست کنند. تناژ رنگی بنفش از ترکیب دو رنگ اصلی آبی و قرمز تشکیل شده و در دسته رنگهای ثانویه قرار دارد. ست کردن با رنگ مد سال 1401 هرگز کار سختی نیست زیرا رنگ بنفش مخصوص یک فصل خاص نیست. بلکه رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد برای فصول مختلف سال می‌باشد.

در مقابل رنگ بنفش پرطرفدار، زرد به عنوان رنگ مکمل شناخته شده و ترکیبی بی نظیر در کنار هم ایجاد میکند. البته طیف های مختلف تیره و روشن بنفش هم میتواند استایل زیبایی برای شما رقم بزند.

در سایت گلارا می توانید انواع طرح های ناخن را همراه با ایده های جذاب و خاص پیدا کنید و از آن ایده برداری کنید، سایت فروشگاهی گلارا انواع لاک ژل های باکیفیت همراه با تنوع رنگ بندی بالا را دارا می باشد.

می توانید خرید لوازم طراحی ناخن را نیز از طریق همین سایت با قیمت مناسب انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید