ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

طرز استفاده از گلیتر ناخن

طرز استفاده از گلیتر ناخن

گلیتر ناخن چیست

ابتدا باید بگوییم گلیتر ناخن چیست و با آن آشنا شوید سپس طرز استفاده و کاربرد گلیتر ناخن را آموزش دهیم پس تا آخر این مقاله از سایت فروشگاهی گلارا همراه باشید.

گلیتر ناخن چیست؟

گلیتر ناخن یک نوع پودر سبک شاین دار است که برای درخشان کردن و براق کردن ناخن ها استفاده می شود. گلیتر دارای اکلیل های ریز و درشت در اشکال و اندازه های متفاوت است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. پودر گلیتر به طیف وسیعی از پودرهای درخشان اشاره دارد. که نور را در زوایای مختلف منعکس میکند و باعث درخشش سطح میشود. این پودر شبیه به جرقه یا پولک است. بیشتر پودرهای گلیتر از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ساخته شدند. همچنین این پودر گاهی از فلز و شیشه هم نیز ساخته میشود. در ادامه باید گفت پودر گلیتر قطعات پلاستیکی بوده که به اندازه های کوچک یا بزرگ بریده شده و انواع مختلفی دارد و ممکن است شبیه پولک باشد و یا از شیشه و فلز ساخته شود. این پودر توسط دستگاه مخصوص تولید میشود و هر دانه براق آن اندازه یکسانی دارد. پودر گلیتر ناخن در ۱۲ رنگ متنوع در بازار موجود است.

لوازم مورد نیاز برای گلیتر ناخن

برق ناخن یا لاک ژل: برای چسبندگی پودر گلیتر بر روی سطح ناخن لازم است از مایع رقیق مانند برق ناخن یا لاک ژل استفاده شود. پیشنهاد ما خرید لاک ژل ناخن با بهترین متریال و مواد استاندارد، بدون هیچ آسیبی به ناخن میباشد. گلیتر ناخن با رنگ مورد نظر: پودر گلیتر در رنگهای متنوعی طراحی و تولید شده که میتوانید بر اساس سلیقه خودتان آن را انتخاب کنید. قلم داتینگ یا موچین: قلم داتینگ یا موچین برای برداشتن پودر گلیتر استفاده می شود.

طرز استفاده از گلیتر ناخن

در ابتدا دستان را شسته و رطوبت دست را بگیرید. سپس در صورتی که ناخن نیاز به کوتاهی و مرتب سازی دارد، انجام داده و توسط سوهان دستی ناخن، سوهان بکشید، به طور کلی مانیکور انجام دهید. بعد از مانیکور ناخن وقتی که لاک قبلی کاملا پاک شد، اگه لاکی روی ناخن خود نداشتید از لاک پاک کن بر روی ناخن های خود استفاده کنید. چرا که می تواند روغن و چربی اضافی موجود روی سطح ناخن را از بین ببرد. این کار باعث می شود رنگ لاک به مدت بیشتری روی ناخن بماند. اگر نمی دانید برای خرید تجهیزات مانیکور و پدیکور ناخن را از کجا تهیه کنید؛ سایت ما تمامی ابزار آلات زیبایی و بهداشتی ناخن را به مشتریان عرضه داشته است می توانید با مراجعه به منو اصلی سایت این محصولات را پیدا کنید.

سپس کل سطح ناخن به برق ناخن یا لاک آغشته کنید تا از شکستن ناخن ها جلوگیری کنید. تا قبل اینکه خشک شود، از گلیترهای درون بسته استفاده کنید. حال یک قطره از لاک گلیتر ناخن را در مرکز ناخن و کمی پایین تر از ریشه ناخن بزنید و به آرامی قطره گلیتر رو کمی به سمت ریشه ناخن هل دهید. سپس قلم لاک تان را به طور مستقیم از بالا به سمت پایین و تا نوک ناخن بکشید و قلم رو به صورت منحنی حرکت بدید. وقتی انحنا را کشیدید، باید قلمو رو از بالا تا پایین ناخن بکشید. در انتها برای براقیت، درخشندگی، صاف و یکدست شدن سطح ناخن میتوانید از تاپ کات یا برق ناخن استفاده کنید. دقت کنید اگر از تاپ کات استفاده کردید، داخل دستگاه یو وی یا یو وی ال ای دی خشک کنید.

با استفاده از موچین، قلم داتینگ یا عقب زن، گلیتر رو بردارید و روی سطح ناخن بچسبانید.

گلیتر ناخن چیست

ژل گلیتر ناخن

ژل گلیتر ناخن اکثرا کاسه ای شکل و نسبت به دیگر مواد کاشت، آسیب کم تری به ناخن وارد میکند. استفاده از این محصول برای افرادی که به دنبال طراحی های خاص و ظریف هستند، مناسب است. ژل گلیتر ناخن، مواد پایه ایست که روی ناخن زده شده و با اشعه های مخصوص، شکل می گیرد و کیفیت و ماندگاری بالایی دارد.

کاشت ناخن گلیتر

برای کاشت ناخن گلیتر ابتدا ناخن را مانیکور میکنیم و سطح ناخن با سوهان دستی میکشیم تا خط و خش ایجاد شود و در نهایت چربی سطح ناخن از بین رود. در مرحله بعدی ضد قارچ زده و بعد از خشک شدن آن، یک لایه پرایمر ژل را، روی ناخن بزنید. وقتی که پرایمر ژل خشک شد، یک لایه بیس ژل (بیس کات ناخن) با سر سوزن فاصله از ریشه ناخن، میزنیم و لبه آزاد ناخنن با قلم میبندیم.

سپس ناخن را داخل دستگاه یووی ال ای دی قرار داده تا خشک شود. مرحله بعد یک لایه از لاک ژل متناسب با رنگ ژل گلیتر که می خواهید استفاده کنید را روی ناخن ها بزنید و مجدد داخل دستگاه UV-LED قرار داده تا خشک شود. حالا مقداری از ژل گلیتر رو با قلم مخصوص کاشت ژل روی ناخن بزنید و داخل دستگاه UV-LED قرار دهید تا خشک شود. این مرحله را میتوانید دو بار انجام دهید تا لاک ژل ضخامت بیشتری داشته باشد. مرحله اخر بعد از خشک شدن کامل ژل گلیتر، روی سطح ناخن را بافر بکشید تا یکدست و صاف شود. اگر دوست دارید لاک ژل گلیتر براق تر شود، یک لایه تاپ کات ناخن بزنید و بعد داخل دستگاه یو وی بگذارید و خشک کنید. برای خرید دستگاه یووی ال ای دی کلیک کنید.

کاربرد گلیتر ناخن

گلیتر در لوازم آرایشی برای براق شدن و درخشندگی صورت و ناخن استفاده میشود. البته در صنعت های دیگر هنری هم از آن استفاده میشود. معمولاً برای رنگ آمیزی، لوازم جانبی و بافت هم مورد استفاده قرار میگیرد. البته استفاده از این پودرهای اکلیلی مشکلاتی هم دارد و اغلب به لباس، پوست و مبلمان میچسبد و برداشتنش دشوار است. به طور کلی گلیترها کاربرد های فراوانی دارند، از جمله: استفاده در دکوراسیون، صنایع دستی، چاپ، لوازم آرایشی، لاک ناخن، شیشه، مد، چرم و ..

برای مطالعه بیشتر:

آموزش کاشت با فرمر ناخن

مهر ناخن چیست و چه کاربردی دارد؟

2 نظر در “طرز استفاده از گلیتر ناخن

  1. متین گفت:

    حتی اگه رو گلیترا تاپ کات بزنیم بازم امکان داره به اینور اونور بچسبه؟

    1. ادمین سایت گفت:

      سلام دوست عزیز! اگه از تاپ کات میخواین استفاده کنین تا حد زیادی جلوگیری میکنه فقط با استفاده از دستگاه یو وی ناخن هاتون رو کامل خشک کنید. حتما باید مواظب ناخن هاتون باشین چون امکان کنده شدنشون هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید