ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

قیمت ژلیش ناخن در تهران و هزینه ترمیم ژلیش

قیمت ژلیش ناخن در تهران و هزینه ترمیم ژلیش

قیمت ژلیش ناخن در تهران

محاسبه قیمت ژلیش ناخن در تهران

به طور کلی میتوانیم بگوییم عوامل زیادی در محاسبه هزینه ژلیش ناخن و هزینه ترمیم ناخن تاثیر دارند. مثلا نوع پودر انتخاب شده و میزان بلندی ناخن، آرایشگاه و یا سالن زیبایی که انتخاب می‌کنید و محل انجام آن، مدت زمان کاشت و .. جز عوامل موثر برای تعیین قیمت ژلیش ناخن در تهران هستند. اما با این حال، قیمت ژلیش ناخن کوتاه از ژلیش ناخن بلند، مناسب‌تر و کمتر می باشد. در این مقاله از سایت فروشگاهی گلارا می توانید قیمت ژلیش ناخن در تهران و انواع قیمت لوازم طراحی ناخن را بدانید.

تاثیر نوع مواد بر قیمت ژلیش ناخن

استفاده از بهترین متریال در ساخت و مواد با کیفیت که ماندگاری بالایی هم داشته باشد، روی قیمت تمام شده لاک ژلیش تاثیر زیادی دارد. از یک طرف مواد خوب، به صدف ناخن آسیبی وارد نمیکند. اما بعضی از سالن های زیبایی و ناخن کارها برای سود بیشتر، مواد بی کیفیت و نامرغوب استفاده میکنند. به این ترتیب که مواد ارزان و بی کیفیت را خریداری کرده در نتیجه درصد زیادی از مبلغی که از مشتری میگیرند تا سود بیشتری ببرند که در این صورت می تواند به ناخن های مشتری آسیب وارد کند که کار درستی نیست و ممکن است کار به قانون و دادگاه کشیده شود. اگر به دنبال مواد اولیه باکیفیت با قیمت مناسب هستید و نمی دانید از کجا تهیه کنید، سایت ما می تواند کمک کننده شما در این راه باشد.

 ترمیم ژلیش ناخن

.برای مشاهده و خرید انواع لاک ژل در مدل ها و رنگهای جذاب با بهترین برندها و قیمت مناسب، کلیک کنید

هزینه ترمیم ژلیش ناخن

هزینه ترمیم ژلیش ناخن بستگی به اندازه و ابعاد و همچنین ژلیش قبلی شما دارد. یعنی اگر از مدت استاندارد ترمیم ناخن گذشته باشید و برای ترمیم مراجعه کنید، امکان دارد در این زمان زیادی که از ترمیم ناخن هایتان میگذرد، ناخن ها هوا گرفته باشه و در اثر هوا گرفتی یا یک ضربه کوچک بشکنند. در این صورت، ترمیم ناخن‌ها قطعا وقت و هزینه بیشتری در پی دارد. اما به طور میانگین قیمت انواع خدمات ناخن به صورت زیر می‌باشد:

  • ترمیم ناخن با پودر ۱۰۰.۰۰۰ تومان
  • ترمیم ناخن با ژل ۱۸۰.۰۰۰ تومان
  • ترمیم لمینت ۱۲۰.۰۰۰ تومان
  • ترمیم ژلیش ناخن طبیعی ۹۰.۰۰۰ تومان
  • لاک ژل روی کاشت ۶۰.۰۰۰ تومان
  • فرنچ ۹۰.۰۰۰ تومان
  • طراحی هر ناخن ۱۲.۰۰۰ تومان
  • مانیکور ۶۵.۰۰۰ تومان

تاثیر محل آرایشگاه بر قیمت‌ها

از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت ژلیش ناخن و ترمیم ناخن، محل آرایشگاهی که برای انجام خدمات زیبایی خود انتخاب کردید. بنابراین قیمت خدمات، در آرایشگاه‌ها و سالن های زیبایی که در مناطقی از شمال شهر هستند، بالاتر می باشد. قیمت بسیاری از خدمات زیبایی، با توجه به منطقه و محلی که انتخاب میکنید، مشخص می شود اما به طور معمول قیمت ها به طور میانگین به صورتی می باشد که در بالاتر برایتان عنوان کردیم.

 ترمیم ژلیش ناخن

تاثیر تجربه و شهرت ناخن کار در قیمت‌ها

معمولا میزان تجربه و شهرت ناخن کار در افزایش قیمت خدمات ناخن، تاثیر زیادی دارد. افراد با تجربه که سابقه زیادی برای انجام کار دارند و شهرتی بدست آوردند، مسلما ظرافت و دقت بیشتری در کار دارند. در نتیجه، کار بهتر و ناخن های شما در سلامت کامل زیباتر به نظر می رسد. همانطور که میدانید یکی از فاکتورهایی که زیبایی کاشت یا ژلیش ناخن را افزایش میدهد ظرافت و میزان طبیعی و تمیز بودن کار است. بنابراین سعی کنید خدمات ناخن خود را به افراد حرفه ای بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید