ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

همه چیز درباره تاپ کات ناخن

همه چیز درباره تاپ کات ناخن

تاپ کات ناخن چیست؟

به دلیل تنوع بسیار زیادی که در لوازم ناخن وجود دارد، برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که تاپ کات ناخن چیست ؟ کاربرد تاپ کات ؟ فرق تاپ کات و برق ناخن ؟ چه تفاوتی با تاپ ژل و بیس کات ناخن دارد؟ جای هیچ نگرانی نیست. با گلارا همراه باشید، پاسخ تمام سوالات شما در ادامه گفته خواهد شد…

تاپ کات ناخن چیست؟

تاپ کات ماده رزینی هوا خشک که به معنای کوت کردن یا پوشش دادن لاک روی ناخن، هنگام کاشت و یا ژلیش، برای تثبیت رنگ، جلوگیری از پخش شدن رنگ و یا لک شدن لاک ژل، جلوگیری از لب پر شدن، شکستن و خراش برداشتن لاک ژلیش استفاده می شود.

تاپ لاک یک لایه محافظ براق و درخشنده بر روی لاکژل ایجاد میکند و رنگ لاک و ژلیش همواره ثابت و براق باقی می ماند. همچنین لاک تاپ کات باعث ماندگاری بیشتر لاک ژل بر روی ناخن می شود. تاپ کات ناخن دارای ۴ نوع مختلف است: تاپ معمولی ، تاپ شاین ، تاپ مات و تاپ کات ژله ای.

در ادامه برای درک بهتر ، تفاوت تاپ کات با دیگر ژل ها و معرفی بهترین برندها برای خرید محصولات ناخن بررسی می شود.

فرق بیس کات و تاپ کات چیست ؟

بیس کات ناخن محلولیست که بر روی ناخن طبیعی زده می شود و به عنوان لایه اولیه و برای ایجاد چسبندگی بیشتر مواد، به سطح ناخن استفاده می شود و در نتیجه از صدف ناخن محافظت می کند. (برای خرید بیس کات ناخن کلیک کنید.) اما تاپ کت را روی کاشت پودر، کاشت ژل و ژلیش استفاده میکنند. که به عنوان لایه آخر کار، به حساب می آید. در نتیجه مانع از شکسته شدن و لب پر شدن کاشت ناخن، لاک ژل و لاک می شود و دوام بیشتری را به همراه دارد.

در واقع تاپ کات ناخن روی ژلیش، کاشت با پودر اکریلیک و ژل و پلی ژل ناخن استفاده می شود. تاپ لاک را روی ناخن طبیعی استفاده نمی کنند، چرا که لاک ترک خورده و بلند می شود. (خرید پلی ژل کاشت ناخن)

تفاوت تاپ کات با تاپ ژل

در واقع کاربرد تاپ ژل همانند تاپ کات است. با این تفاوت که این ژل ها، تنها با استفاده از دستگاه یووی ال ای دی تثبیت و خشک می‌شوند. تاپ ژل برای دیزاین ناخن با پودرهای کروم و کروم‌های مگنتی استفاده می‌‌شود. چرا که از زمان شروع قرار گرفتن بر روی ناخن ، تا پیاده سازی طرح مورد نظر مدتی زمان میبرد و نگرانی بابت خشک شدن آن وجود ندارد.

در واقع تا زمانی که تحت اشعه قرار نگیرد، تثبیت و خشک نمی شود. تاپ ژل مانند ژلیش سه مرحله‌ دارد. که در مرحله‌ی سوم یا همان پایان کار، از تاپ کت استفاده میکنند و با دستگاه uv led آن را تثبیت و خشک می کنند. (خرید تاپ کات ناخن)

فرق تاپ کت با برق ناخن چیست ؟

تاپ کات ناخن مایعی است غلیظ که پس از انجام فرایندهای مختلف (کاشت، ژلیش و …)، بر روی سطح ناخن زده می‌شود. این محلول لایه‌ای محافظ بوده و از لب پر شدن و یا پاک شدن رنگ لاک و لاک ژل، جلوگیری می‌کند. تاپ کات شامل انواع مختلفی است: تاپ معمولی ، تاپ مات ، تاپ شاین و تاپ ژل.

اما برق ناخن مایعی است بی‌ رنگ و شفاف، که غلظت آن تقریبا مشابه لاک است. ( تاپ کات غلیظ تر است. ) هدف اصلی استفاده از برق ناخن، ایجاد درخشندگی روی لاک معمولی است. این در حالیست که هدف اولیه تاپ‌کات‌، ماندگاری بیشتر ژلیش است. همچنین برق ناخن، ناخن‌ها را درخشنده و براق می‌کنند. اما انواعی از تاپ کت‌ها نیز وجود دارند که ظاهری مات به ناخن می‌دهند.

بهترین برند برای خرید تاپ کات ناخن

تاپ کات ناخن برای جلوگیری از شکستن ناخن و لب پر شدن ژلیش ناخن استفاده میشود. در حال حاضر میکس کوکو (mixcoco) و مائورا (maura) بهترین برند برای خرید تاپ کات ناخن در بازرگانی گلارا می باشد.

تاپ کات میکس کوکو محصول کشور چین در حجم ۱۵ میل ، از مواد درجه ۱ و بهترین متریال تولید شده است. دارای برس پهن، که موجب افزایش حجم ناخن می شود. همچنین این محصول در عرض چند ثانیه روی ناخن خشک شده، و قابلیت محافظت، مانع از لب پر شدن و شکستن ژلیش ناخن می شود. برند مکیس کوکو Mixcoco محصولی خاص که از شفافیت و ماندگاری بالایی برخوردار است و به همین علت به سرعت خشک می شود و پوششی مقاوم بر روی ناخن ایجاد می کند.

تاپ کات مائورا Maura یک محصول بینظیر که در حجم ۱۵ میل تولید شده است. که از خراش و اثرات اجسام بر روی ژلیش ناخن ها جلوگیری میکند و بلافاصله بعد از استفاده آن، خشک میشود. و پوششی مقاوم بر روی ناخن ها ایجاد میکند.

نکته: استفاده از برند با کیفیت برای لاک ژل میزان ماندگاری آن را روی ناخن افزایش می دهد. لاک ژل میکس کوکو با بهترین متریال ساخت با قیمتی مقرون به صرفه، کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. برای مشاهده و خرید لاک ژل در ۳۵۰ رنگ و مدل متنوع کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید