ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

ویژگی بهترین ناخن کار از دید مشتری

ویژگی بهترین ناخن کار از دید مشتری

بهترین ناخن کار

معمولا ما وقتی به یک سالن خدمات ناخن مراجعه می کنیم، اطلاعی نداریم که قرار است با چه شرایطی رو به رو شویم. گاهی حتی ممکن است طبق خواسته ناخن کار پیش رویم اما از نظر خودمان رنگ لاک و یا کار ناخن کار مورد پسند ما واقع نشود؛ ما قصد داریم در این مقاله شما را با ویژگی بهترین ناخن کار که مشتریان انتظار دارند، آشنا کنیم. تا بتوانید یک ناخن کار حرفه ای برای خدمات زیبایی خود به راحتی انتخاب کنید. هر آدمی خصوصیات اخلاقی خاص خود را دارد، که معرفی کننده شخصیت آن است. به نظر شما هم خصوصیات و برخورد آدم ها در مراجعه دوباره و جذب بیشتر مشتری تاثیر دارد؟ از نظر من جواب این سوال صد درصد بله میباشد. برای دانستن ویژگی های یک ناخن کار از دید مشتری تا انتهای این مقاله از سایت فروشگاهی گلارا همراه ما باشید.

شخصیت و برخورد آدم ها در مراجعه دوباره مشتری و جذب بیشتر مشتری تاثیر متقابل دارد. روابط عمومی بالا و شایسته، باعث میشود که مراجعه کننده با رضایت بیشتری خدمات خود را انجام دهد و به عبارتی مشتری ثابتمان شود. حتی گاهی مشتریان ثابت در مورد نحوه برخورد و کیفیت کاری شما می تواند جای دیگر و یا مقابل دوستان خود تعریف کند، و برای انجام خدمات زیبایی شما را معرفی کند. بنابراین در کنار حفظ کیفیت کاری به رفتار و کردار خود دقت کنید. در ادامه چند مورد از خصوصیات خوب یک ناخن کار حرفه ای، که امروزه دغدغه اکثر مشتریان به حساب می آید را مطرح کردیم:

ناخن کار حرفه ای

وقت شناس بودن ناخن کار

در هر کاری وقت شناس بودن الویت دارد. معمولاً مشتریان و مسئولین سالن های زیبایی به دنبال افراد وقت شناس هستند که برای مشتری ارزش قائل شود، تا به دنبال آن بتوانند مشتریان بیشتری را جذب سالن خود کنند. پس وقتی میخواهید یک سالن زیبایی را انتخاب کنید، تا از خدمات آن بهره مند شوید، بهتر است به وقت شناس بودن پرسنل آنجا توجه داشته باشید.

دقت به خواسته های مشتری

انسانیت حکم میکند، برای هر فردی ارزش قائل شویم. باید از شرایط مشتری آگاه باشیم. شاید یک مشتری اصلا قادر به صحبت کردن نباشد و صحبت کردن و مکالمه با او، حالش را بد کند. ولی بعضی از مشتریان خودشان دوست دارند که در حال مکالمه باشند و صحبت کنند. یا بعضی از افراد معمولاً حوصله صحبت های خاله زنکی را ندارند و بهترین کار اینست که به شرایط مشتری احترام گذاشت.

توجه به کیفیت کار و نحوه انجام کار

لازم به ذکر است این را در نظر بگیریم که امروزه در بازار کاری بی کیفیتی زیادی وجود دارد که بازاریاب ها، فروشندگان و ارائه دهنده خدمات با چرب زبانی و بزرگ کردن محصولات و خدمات خود را به فروش می رسانند. نباید برای کمتر کردن هزینه خود و سود بیشتر از محصولات بی کیفیت استفاده کرد. برای یک ناخن کار حرفه ای رضایت مشتری در اولویت است، و نباید به هیچ عنوان مواد بی کیفیت و ارزان استفاده کرد. چرا که استفاده از این محصولات باعث پایین آوردن دوام کار و حتی امکان عفونت ناخن وجود دارد.

یک ناخن کار حرفه ای مسئولیت کار خود را قبول میکند و در هر شرایطی بهترین کار خود را ارائه می‌دهد. به نحوی کار می کند که مراجعه کننده رضایت کامل داشته باشد و با احساس خوب سالن را ترک کند. داشتن مسئولیت پذیری در مقابل کاری که انجام می دهد می‌تواند به شخص، اعتبار و شهرت واقعی بدهد. بنابراین باید این مسئله را در کار خود لحاظ کنید تا بتوانید مراجعین خود را افزایش دهید. یک فرد مسئولیت پذیر هیچ وقت برای کم کردن هزینه خود کیفیت کار خود را زیر سوال نمی برد برای اینکه مشتری های بیشتری داشته باشد، همیشه کیفیت کار خود را بالاتر می برد و همیشه سعی می کند از محصولات و خدمات با کیفیت بالاتری برای کاشت و حتی ژلیش استفاده کند.

غرور کاذب و خود بزرگ بینی

غرور کاذب نداشته باشید و از بالا به پایین نگاه نکنید. هیچکدام از مراجعه کننده ها علاقه‌ ندارند در محیط و جوی سنگین قرار بگیرند، که احساس راحتی و صمیمیتی وجود ندارد. سالن های زیبایی معمولاً محیط هایی با جو دوستانه و صمیمی دارند. سالن های زیادی را می شناسیم که خدمات زیبایی انجام می‌دهند. ولی همه می دانیم همه آنها حرفه‌ای نیستند. برای بعضی افراد فقط تخصص قابل توجه نیست، بلکه شخصیت و مسئولیت پذیری افراد از اهمیت بیشتری بر خوردار است.

با توجه به مطالب گفته شده شما چه خصوصیاتی را برای یک ناخن کار با ویژگی های خوب در نظر دارید!؟ نظرات خود را در مورد ویژگی بهترین ناخن کار در بخش دیدگاه با ما و سایرین دوستان به اشتراک بزارید…

مسئولیت پذیری ناخن کار

مهمترین ویژگی هر شخصی مسئولیت پذیری اوست پس سعی کنید به گونه ای کار کنید که مشتری از کار شما راضی باشد و با لبخند و رضایت سالن را ترک کند. مسئولیت پذیری در کار برای هر فرد می تواند شهرت واقعی آن فرد را افزایش دهد، بنابراین این اصل مهم را در کسب و کار خود بگنجانید تا تعداد مشتریان افزایش یابد. یک فرد مسئولیت پذیر هرگز به هیچ وجه کیفیت کار خود را فدا نمی کند، بنابراین یک فرد مسئولیت پذیر برای جلب مشتری بیشتر کیفیت مواد مصرفی را کاهش نمی دهد و همیشه سعی می کند از مواد خوب و با کیفیت برای کاشت ناخن استفاده کند.

اهمیت به خواسته مشتری

بسیاری از ناخن کاران علاقه دارند نظر خود را به مشتری تحمیل کنند و در آخر رضایت مشتری را به دست نمی آورند؛ باید توجه داشته باشید نظر مشتری اولویت دارد در صورت انتخاب اشتباه مشتری در رنگ لاک ژل مد نظر می توانید او را راهنمایی کنید در صورت قبول کردن آن را انجام دهید در غیر این صورت رنگ مد نظر مشتری را برایش انجام دهید، شما فقط می توانید او را راهنمایی کنید و حق تحمیل نظر خود را به مشتری ندارید زیرا مشتری حس بدی نسبت به کار شما میگیرد و رضایت کار را از دست می دهید. برای خرید لاک ژل و یا خرید ابزار کاشت ناخن می توانید از سایت گلارا با قیمت مناسب اقدام به خرید نمایید.

مطالعه بیشتر: شناخت انواع لاک ژل ناخن در رنگ های متنوع 

یک نظر در “ویژگی بهترین ناخن کار از دید مشتری

  1. parichehr-sarabi گفت:

    بنظرم تنها چیزی که یک ناخن کار رو از سایرین متمایز میکنه طرز رفتارش با مشتری هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید