ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

پینچر ناخن چیست و چه کاربردی دارد؟

پینچر ناخن چیست و چه کاربردی دارد؟

پینچر ناخن چیست؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که پینچر ناخن چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ باید گفت پینچر یا همان گیره ناخن یک ابزار کاربردی در کاشت ناخن با فرمر برای افرادی که ناخن های پهنی دارند، می باشد. بعد از مواد گذاری و قبل از خشک شدن مواد روی ناخن، با ابزار پینچر ، ناخن را باریک کنید و حالت طبیعی به آن بدهید. پینچر کاشت ناخن در همه نوع کاشت هایی که از تیپ استفاده نمی شود ( اغلب کاشت با پودر و فرمر )، برای ایجاد فرم طبیعی و باریک در ناخن ها، کاربرد زیادی دارد.

انواع پینچر ناخن

پینچر‌ناخن برای ایجاد حالت طبیعی و باریک شدن ناخن، برای افرادی که ناخن های پهنی دارند، استفاده میشود. که در مدل های گوناگونی ساخته شده است. در ادامه درباره انواع پینچر توضیح میدهیم. شما میتوانید بر اساس نیاز خود انتخاب مناسب داشته باشید و محصول مورد نظر خود را بخرید…

پینچر گیره ای ناخن

پینچر گیره ای ناخن از جنس فلز ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. این نوع محصول سایزهای کوچک و بزرگ دارد، که با توجه به سایز ناخن مشتری قابل تغییر است. این ابزار قابل استفاده برای ناخن های بزرگ و پهن می باشد. همچنین ضد زنگ بوده و طول عمر زیادی دارد.

تخفیف ویژه گلارا >>> خرید پینچر ناخن 

پینچر انبری ناخن

پینچر انبری ناخن برای انواع کاشت ژل و کاشت پودر همراه با فرمر استفاده میشود، که فرم زیبایی به قوس داخلی ناخن میدهد. در نتیجه منجر به کاشت بی ‌نقص ناخن شده و ناخن هایی زیبا، طبیعی و باریک دارید. این محصول سایز کوچک و بزرگ دارد و با جنس فلزی خود از دوام بالایی برخوردارست.

پینچر کلیپسی ناخن

پینچر کلیپسی ناخن به دلیل سایز کوچکتر نسبت به سایر مدل های دیگر کاربردی تر و به دلیل استفاده راحت، پرطرفدارتر است. پینچرکلیپسی هم مانند مدل های دیگر از استیل ضد زنگ ساخته شده و دوام و ماندگاری بالایی هم دارد. همچنین فنر این مدل قوی بوده و مناسب ناخن های بسیار پهن می باشد. با استفاده از این ابزار، شما میتوانید ناخن های باریک با فرمی طبیعی داشته باشید و ظاهری زیباتر برای دستان ببخشید.

پینچر ناخن

کاربرد پینچر در کاشت ناخن

در زمان انجام کاشت ناخن برای افرادی که صدف ناخن پهن و بزرگ دارند، به منظور باریک و طبیعی شدن ناخن ها، از ابزار پینجر ناخن استفاده میکنند. به این صورت که ناخن کاران برایِ انجام کاشت بر روی صدف های پهن ناخن، باید ابتدا از فرمر استفاده کنند و پس از قرار دادن مواد کاشت ناخن روی آن و قبل از خشک شدن، با پینچر به مواد فرم دهند و ناخن های خوش فرم و ظریف ایجاد کنند.

طرز استفاده از پینچر ناخن

  • ابتدا ناخن ها را مانيكور کنید و كوتيكول هاي اضافه را با کمک خرید نیپر ناخن از بين ببرید و در نهایت ناخن ها را مرتب کنید.
  • سپس براقي یا همان چربی موجود روي سطح ناخن را از بين ببرید و روي ناخن با سوهان دستی خط و خش ايجاد کنید. (خرید سوهان ناخن)
  • در مرحله بعدی نوبت به چسباندن فرمر می رسد. قسمت بالای آن را که شماره گذاری شده دقیق زیر ناخن طبیعی قرار دهید، سپس بالا و پايين فرمر را بچسبانید، كه جا به جا نشود.
  • بعد از چسباندن فرمر روي ناخن، ضد قارچ و پرايمر ناخن بزنید.
  • حالا نوبت مواد گذاری رسیده است. شروع به مواد گذاري کرده، مواد را وسط فرمر و ناخن بزنید.
  • به این گونه که مواد را باید با خرید قلم کاشت ناخن و توسط این وسیله بردارید و در انتهاي ناخن بگذارید و آن را حالت دهید. در آخر قبل از خشک شدن موادی که گذاشتید، از پينچر استفاده کنید.
  • پینچر را بین ناخن و فرمر قرار داده و کمی فشار دهید. مجدد وسط پینچر را به سر ناخن قرار داده و فرم ناخن را زیباتر کنید.
  • بعد از گذشت چند دقيقه وقتي كه مواد كاشت خشك شد، پينچر و فرمر را از روی ناخن بردارید. در انتها ناخن ها را سوهان كشي، صاف و یکدست کنید.
  • در مرحله آخر رنگ مورد نظر برای ژلیش ناخن ها را انتخاب کنید و روی ناخن ها بزنید. به اینصورت که ابتدا از بیس کات برای زیر سازی ، لاکژل به عنوان لایه اصلی و تاپ کات ناخن برای لایه محافظ و براق روی ژلیش استفاده کنید. (در پایان هر مرحله برای خشک و فیکس شدن آن روی ناخن دستان خود را به مدت 30 الی 60 ثانیه درون دستگاه led قرار دهید.) می توانید خرید دستگاه یووی ال ای دی خود را از سایت گلارا نهایی کنید.

 برای خرید لاک ژل در مدل‌ها و رنگ بندی متنوع و جذاب

6 نظر در “پینچر ناخن چیست و چه کاربردی دارد؟

  1. kimia-jami گفت:

    عقب زن ناخن موجود دارید؟ قیمش چنده؟

    1. ghomlaghi گفت:

      سلام عزیزم بله برای خرید میتونید خرید پینچر ناخن را کلیک کنید و به صفحه مربوطه منتقل شوید.

  2. پرتو طاهر گفت:

    من این محصول رو به عنوان عقب زن ناخن میشناختم، ولی اسمش پینچره .. جالب بود

    1. ghomlaghi گفت:

      خرید پینچر ناخن سرچ کنید هم، این محصول رو میاره

  3. بارانا گفت:

    چقدر قیمتاتون خوبه!!! ادرس پینج ایسنتاتون رو هم میشه داشته باشم؟

    1. ادمین سایت گفت:

      بله حتما، آدرس اینستاگرام ما ایران ناخن هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، به اطلاع کاربران و مشتریان محترم می رسانیم که ارسال سفارشات بعد از تعطیلات عید خواهد بود.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید