ارتباط با کارشناس فروش

مقالات آموزشی

همه چیز درباره کاشت ناخن با ژل به همراه معرفی ابزارهای مورد نیاز 🌱

همه چیز درباره کاشت ناخن با ژل به همراه معرفی ابزارهای مورد نیاز 🌱

کاشت ناخن با ژل و آشنایی با مواد کاشت ژل

کاشت ناخن با ژل همانند کاشت ناخن پودری است. اما مواد مخصوص کاشت ناخن با ژل، آماده بوده و آن را بر روی تیپ ناخن و یا ناخن طبیعی قرار می‌دهند. سپس با استفاده از خرید دستگاه یو وی ال ای دی ژل مخصوص را روی ناخن تثبیت می‌کنند و در نتیجه مواد خشک می‌شود‌. در کاشت ناخن با ژل از 2 تا 3 لایه ژل مخصوص بر روی ناخن استفاده می‌شود. همچنین بعد از هر بار ژل زدن به ناخن، از دستگاه یو وی استفاده می‌شود، تا ژل روی ناخن تثبیت یا خشک شود. همچنین این روش اصولا سریع‌ تر و راحت تر از روش کاشت ناخن پودری انجام می شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکات مهم در رابطه با کاشت ناخن با ژل و ابزار های مهم مورد نیاز در این روش را به شما معرفی کنیم پس تا آخر این مقاله از سایت فروشگاهی گلارا همراه باشید.

مزایا کاشت ژل ناخن

  • حالت پودری و فاقد بو بودن مواد
  • داشتن مواد غیر سمی
  • داشتن ناخن های ظریف‌‌ و طبیعی‌تر
  • نسبت به کاشت ناخن پودری، راحت تر و ساده تر انجام می‌شود.
  • ماندگاری بیشتر و مدت زمان کم برای ترمیم
  • کاشت ژل ناخن را می‌توان به عنوان کاور ناخن هم نیز استفاده کرد.

کاشت ناخن

معایب کاشت ژل ناخن

  • گران بودن هزینه مواد کاشت ژل
  • 70 تا 80 درصد سالن‌های زیبایی ناخن، از روش پودری برای کاشت ناخن استفاده می‌کنند. اما تنها 10 تا 20 درصد از آن‌ها کاشت ژل ناخن دارند.
  • مضر بودن استفاده مداوم از دستگاه UV
  • کاشت ناخن ژل به دلیل داشتن ظاهری ظریف و طبیعی، زمان زیادی برای حذف ان میبرد و باعث ضعیف شدن ناخن ها می‌شود.
  • برای برداشتن کاشت ناخن ژل حتما باید به سالن های زیبایی مراجعه کرد و به هیچ عنوان نباید این کار را در خانه انجام داد.

آشنایی با مواد کاشت ژل

برای کاشت ژل مواد مخصوصی وجود دارد که در ادامه به معرفی و بررسی آن ها می‌پردازیم:

۱. پرایمر ناخن

پرایمر ناخن ماده ای است که قبل از زدن لاک ژل بر روی ناخن زده می شود تا لاک ژل به خوبی بر روی ناخن قرار بگیرد و همچنین سطح ناخن زرد نشود، این ماده به ماندگاری لاک ژل بر روی ناخن کمک بسزایی می کند. جالب است بدانید برخی از ارایشگر ها پرایمر ناخن را، چسب دو طرفه ناخن می‌نامند که یک سمت آن به سطح ناخن می‌چسبد و سمت دیگر لاک ژل یا کاشت ناخن را به خوبی حفظ می‌کند.

۲. بیلدر ژل ناخن

بیلدر ژل ناخن علاوه بر کاشت ناخن، برای صدف سازی ناخن و  طراحی ناخن، جهت برجسته سازی و شبنم گذاری نیز استفاده می شود. همچنین زیرمجموعه ای از مواد ژل در کاشت ناخن است که معمولا به صورت کاسه ای در بازار عرضه می شود. بیلدر ژل ناخن دارای انعطاف بالایی است و به همین علت ماندگاری بالایی نیز دارد و دیرتر می‌شکند. باید گفت سوهان کشی در این کاشت سریعتر انجام می‌شود. این نوع کاشت با بیلدر ژل برای افرادی که به مواد اکریلیک (کاشت با پودر) حساسیت دارند و افرادی که بوی لیکویید در کاشت های پودری، آنها را اذیت می کند، گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

۳. مونو ژل ناخن

مونو ژل‌ها همانند بیلدر ژل ناخن هستند. اما با این تفاوت که مونو ژل، ژل‌های رقیق شده‌ای می‌باشند، که معمولاً برای رفع شکستگی‌ها و بلند کردن طول ناخن به اندازه ۵ میلی متر استفاده می‌شوند. همچنین دارای طیف رنگی زیادی هستند. این نوع کاشت در مقایسه با کاشت پودری کاملا ظریف بوده و استحکام بیشتری نسبت به ژلیش دارد. همچنین برای ترمیم آن نیازی به ریموو کامل ناخن نیست.

۴. رابر بیس ناخن

رابر بیس‌ ناخن مایع غلیظی بوده که لایه اول ژل پولیش هستند و کمی با بیس ژل‌ها تفاوت دارند. اگر رابر بیس در لایه‌های ضخیمی استفاده شود، همانند یک کاور نسبتاً ضخیم عمل می‌کند. چرا که چسبندگی زیادی دارند. رابر بیس، کاربرد پوشش دهی سطح ناخن را دارد که مانع از لب پر شدن و بلند شدن (کنده شدن) ژل ناخن میشود.

۵. ژل پایه کاشت ناخن

ژل پایه کاشت ناخن به عنوان بیس کات شناخته میشود. این ماده ه مانند پرایمر عمل میکند. که برای کاشت پودری استفاده می‌شود. از این ژل هم برای پایه و هم برای لایه‌های بالاتر استفاده می‌شود. همچنین برای خشک شدن و حالت گرفتن ژل کاشت ناخن، لازم است از دستگاه UV LED استفاده شود. بیس کات ناخن محلولی است که یک لایه زیر و یک لایه روی لاک ناخن استفاده می شود، تا لاک ناخن را نگه دارد. همچنین از زرد شدن لاک ناخن ها جلوگیری میکند. برای خرید بیس کات ناخن می توانید به سایت گلارا مراجعه کرده و خرید خود را نهایی کنید.

۶. پلی ژل کاشت ناخن

پلی ژل کاشت ناخن مقاومت و انعطاف پذیری کاشت پودر (اکریلیک) را دارد. پلی ژل ها به وسیله دستگاه لاک خشک کن UV LED خشک می گردند و سوهان کشی آن ها نیز آسان و راحت است. همچنین ماندگاری آن تا ۲۱ روز میباشد. (خرید پلی ژل کاشت ناخن)

برای استفاده راحت تر از پلی ژل و کاشت ناخن می توانید با خرید گیره قالب پلی ژل، قالب و یا تیپ را به ناخن محکم ثابت کنید تا بتوانید راحت تر عملیات کاشت ناخن را انجام دهید.

نمایی از کاشت ناخن

برای مطالعه بیشتر در رابطه با آموزش مانیکور و پدیکور ناخن در خانه می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

برای مطالعه بیشتر:

ویژگی بهترین ناخن کار از دید مشتری

6 نظر در “همه چیز درباره کاشت ناخن با ژل به همراه معرفی ابزارهای مورد نیاز 🌱

  1. parichehr-sarabi گفت:

    برای کاشت ناخن یه عقب زن مناسب میخوام میشه معرفی کنین چی بخرم بهتره؟

    1. ghomlaghi گفت:

      خرید عقب زن ناخن را کلیک نمایید.

  2. سلاله گفت:

    مواد کاشت ژل رو تو فروشگاهتون موجود دارین؟

    1. ادمین سایت گفت:

      بله دوست عزیز، تمام محصولات کاشت و ابزار اون در فروشگاه گلارا موجود می باشد.

  3. نورا گفت:

    چقد خوبه توضیحاتتون. من به شخصه هیچ اطلاعاتی نداشتم به اون صورت راجب مواد کاشت ژل. ممنون

    1. ادمین سایت گفت:

      روزتون خوش، خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید